שיר תירוש. צילום באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים
שיר תירוש. צילום באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים

אכזבה במכבי רעננה: "זה הפסד לא צפוי מבחינתנו, היינו צריכות לנצח"

הקבוצה של לירון שרף קטעה רצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים עם הפסד להפועל פתח תקוה ביום שני. "אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל צריכות להרים את עצמנו", אמרה שיר תירוש

פורסם בתאריך: 28.12.17 12:34

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, הריצה של מכבי רעננה נעצרה ביום שני עם הפסד 73:67 להפועל פתח תקוה. בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה של לירון שרף למקום הרביעי בטבלה עם 21 נקודות. קריסמה פן ובריה גוס בלטו מול המלאבסיות עם 17 נקודות כל אחת, אריאל אדוארדס הוסיפה 16 משלה.

"האמת היא שמאז המשחק מול אליצור רמלה אנחנו לא משחקים כל כך טוב", הודה המאמן לירון שרף. "אין לי את כל התשובות הוודאיות לגבי הסיבות שזה קורה. הדברים לא הלכו לנו והכדורים לא נכנסו. לא באנו עם מספיק אנרגיות. בכל פעם הבאנו עוד כוחות וחזרנו למשחק אבל לא היינו שם באמת. הדברים הקטנים של הכדורסל כמו ריבאונד ההתקפה ואחריות במסירה לא עבדו. הייתה לי הרגשה שזה פשוט לא הולך".

שיר תירוש, שקלעה שלוש נקודות במשחק, נשמעה מאוכזבת: "זה הפסד לא צפוי מבחינתנו. זה משחק שהיינו צריכים לנצח. עשינו גם דברים טובים במשחק אבל זו היסטוריה. יש לנו משחקים קשים וחשובים עכשיו מול אשדוד ומכבי רמת חן ואנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם שתי הקבוצות האלה. אנחנו צריכות להיות צנועות, לשחק כדורסל פשוט, ליפול על הרצפה ולהביא את הכדורסל שלנו ביחד כקבוצה".

הגארדית, שקלעה עד כה העונה 8.4 נקודות בממוצע וקטפה 4.3 ריבאונדים בממוצע, התייחסה לתקופה האחרונה של הקבוצה: "אנחנו בתקופה קצת פחות טובה, אבל כל ספורטאי צריך לדעת לצאת מתקופה כזו. אנחנו צריכות להרים את עצמנו ולהגיע במחשבה שזה בכלל לא משנה מי היריבה שלנו".

"זה היה משחק קשוח וקשה", הוסיפה אריאל אדוארדס. "התחלנו את המשחק טוב ולצערי הפסדנו בסופו של דבר. מכל משחק אנחנו לומדות משהו אחר וכל משחק הוא הזדמנות חדשה. אנחנו צריכות להמשיך לעבוד ולהיות ביחד כקבוצה".

 

ביום שני (19:00) תנסה רעננה לחזור למסלול הניצחונות כשתתארח אצל המדורגת ראשונה מכבי אשדוד. "נצטרך להכין את עצמנו טוב למשחק הזה, התכוננה אדוארדס. "זה מפגש קשה מול מובילת הטבלה ויש להן סגל טוב מאוד".

שני המשחקים הקרובים הם מבחן אופי רציני בשבילנו", אמר שרף. "ניתן לבנות לנוח כמה ימים, צפויים לנו שלושה משחקים בשבעה ימים וזה מאוד צפוף. אני אעשה את ההתאמות הקבוצתיות, נתכונן ונראה קטעי וידאו של אשדוד ורמת חן. רואים שבליגה הזו כל משחק הוא מאוד צמוד. בלי ביחד ובלי אנרגיה יהיה לנו מאוד קשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר