אסף צור. צילום באדיבות הפועל רעננה

"אסף מוערך, הוא שוער צעיר וטעויות כאלה יכולות לקרות"

למרות איבוד שתי הנקודות שחתום בעיקר על השוער הצעיר, בהפועל רעננה מגבים את אסף צור. קורצקי ממשיך לחפש חיזוק לקראת חלון ההעברות

פורסם בתאריך: 1.1.18 10:42

בהפועל רעננה כבר חלמו על שלוש נקודות מול הקבוצה המפתיעה של מכבי נתניה, אבל אז הגיעה הטעות הקשה של אסף צור וחילקה את הנקודות ביום ראשון בנתניה, עם תיקו 2:2 שהשאיר את האדומים בעיקר עם תחושה של פספוס. "אסף מאוד מוערך מקצועית. הוא שוער צעיר וטעויות כאלה יכולות לקרות, אין מה לעשות", אמרו במועדון. השוער תומאש קושיצקי סיים את דרכו ובמועדון הגיעו איתו להסכם על התרת חוזהו, חודשים ספורים בלבד לאחר שחתם.

עם פתיחת חלון ההעברות ברעננה בוחנים אלטרנטיבות בעמדת השוער ובנוסף מחפש המאמן מנחם קורצקי אחר שחקן כנף. לכשתתבהר תמונת החיזוק במועדון, צפויה להתקבל החלטה באשר לחלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שכזכור חתם אך טרם עבר בבקרה התקציבית. בקבוצה שללו אופציה לטרייד בין ג'ורדן פושה לגרגורי טאדה ממכבי פתח תקוה, אך עם זאת עדיין לא ברור האם החלוץ שהגיע ממכבי הרצליה ומאכזב עד כה, ימשיך במועדון.

התיקו מול נתניה היה המשחק השלישי ברציפות של הקבוצה ללא הפסד ורק הניצחון המפתיע של הפועל עכו על מכבי חיפה קירב שוב את רעננה כדי 4 נקודות בלבד מהקו האדום. "הרגשנו טוב לכל אורך 90 הדקות ולמרות שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה אנחנו מעודדים מאוד מהיכולת", אמר בכיר במועדון. "השחקנים הפנינו בדיוק מול מה הם עומדים והמטרה היא להמשיך ולצבור נקודות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר