חיים שאבו. צילום: ניר קידר

שאבו: "לשחק מול מנחם זה מרגש, אבל נשים את החברות בצד"

חיים שאבו וקבוצתו רמת השרון ינסו להפתיע בשישי (14:00) את החבר קורצקי והפועל רעננה: "אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את ההפתעה ולעבור שלב"

פורסם בתאריך: 3.1.18 11:50

ביום שישי (נתניה, 14:00) יתייצבו זה מול זה צמד החברים הטובים מנחם קורצקי וחיים שאבו, כשרעננה תארח את עירוני רמת השרון במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. קורצקי נחשב לאחד הסמלים המובהקים של המועדון הצנוע ממורשה וכמובן שיתף פעולה בעבר עם שאבו כשחקן עת עמד בשער הקבוצה. בנוסף, כשקורצקי אימן בבוגרים היה שאבו מאמן הנוער ושיתוף הפעולה בין השניים תמיד היה מצוין.

"אני ומנחם גדלנו יחד ואנחנו חברים טובים מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו", אמר שאבו. "אין ספק שרואים את השינוי הגדול שהוא עשה ברעננה. מנחם ייצב את הקבוצה, שמאמינה ביכולת שלה להישאר בליגה. הוא מאמן כדורגל מצוין ואני שמח שהוא מביא את היכולות שלו לידי ביטוי".

לקראת המשחק הוסיף מאמן רמת השרון: "בעבר שיחקנו זה נגד זה כשמנחם אימן את הפועל פתח תקוה ואני את מכבי הרצליה, אבל זו הפעם הראשונה שאנחנו משחקים זה נגד זה בגביע. ברור שזה מרגש בכל פעם מחדש, אבל נשים את החברות בצד ל-90 דקות וכמובן שכל צד ירצה לנצח. טבעי שכאשר קבוצה מהליגה הראשונה פוגשת קבוצה מהליגה השנייה היא מן הסתם פייבוריטית, אבל אני מאמין שקבוצות שמגיעות מוכנות למפגש בגביע יכולות להפתיע ואני מקווה מאוד שנצליח לעשות את ההפתעה הזו ולעבור שלב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר