שיר תירוש. צילום באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים
שיר תירוש. צילום באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים

אכזבה במכבי רעננה: "הניצחון ממש ברח לנו בסוף"

מכבי רעננה רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם מול נועלת הטבלה בני יהודה. שחקנית הקבוצה שיר תירוש יודעת שניצחון מול רמת רמת השרון ביום שני הוא בגדר חובה אם הקבוצה רוצה להגיע לפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:44

רק זה היה חסר לקבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה. לאחר שני הפסדים צפויים לקבוצות הצמרת של מכבי אשדוד ומכבי רמת חן, קיוותה הקבוצה לצאת לדרך חדשה במשחק הביתי הכי קל על הנייר מול נועלת הטבלה בני יהודה, שניצחה רק פעמיים ערב המחזור. אלא שבליגת הנשים המשוגעת מודל 2017/18, שום משחק לא בטוח ולאחר דו קרב צמוד הייתה ידן של שחקניות בני יהודה על העליונה עם ניצחון חוץ 65:67 דרמטי, שסיבך את רעננה במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון. בריה גוס הובילה את רעננה עם 24 נקודות לצד שלושה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. אריאל אדוארדס הוסיפה 20 (שישה ריבאונדים, שני אסיסטים) ואת רשימת הקלעיות השלימו קריסמה פן (11), יערה יצחקי (7) ושיר תירוש (3).

השרוניות, שהיו עם מאזן מרשים של 4:8, סופרות כבר ארבעה הפסדים רצופים וכעת, בתום 16 מחזורים, מספר הניצחונות וההפסדים שלהן זהה. הקבוצה של המאמן לירון שרף ירדה למקום השביעי וכשגם להפועל פתח תקוה, רמת השרון ואליצור נווה דוד רמלה יש 24 נקודות, הקרב על המקום בן שש הראשונות בתום הליגה הסדירה בהחלט עולה מדרגה.

“לא חשבנו שיהיה קל בשום שלב של ההכנה, אבל כן חשבנו שאנחנו טובות יותר מבני יהודה. הניצחון ממש ברח לנו בסוף מבין האצבעות וזה מבאס, אין מילה אחרת”, סיכמה שחקנית הקבוצה, שיר תירוש. “לא הייתה תחושה טובה אחרי המשחק ואישית ישר הלכתי הביתה כדי לנקות קצת את הראש”.

ביום שני תשחק רעננה בחוץ במיני דרבי שרוני מול רמת השרון במסגרת המחזור ה-17 ולקראת תום הסיבוב השני תנסה פעם נוספת לשפר עמדות בטבלה ולצאת לדרך חדשה. “הכל נהיה צמוד וצפוף יותר”, אומרת תירוש. “לרמת השרון יש משחק גביע ביום חמישי כך שיש לנו יותר זמן להתכונן מאשר ליריבה. נעשה הכנה טובה והכל עדיין פתוח. אנחנו רוצות להגיע לפלייאוף העליון ועוד הפסד ביום שני לא בא בחשבון מבחינתנו. הגיע הזמן שנחזור לנצח”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר