עידו לוי. צילום באדיבות הפועל רעננה

"כל נקודה משמעותית מאוד עכשיו לקראת הפלייאוף התחתון"

הניצחון על אשקלון הרחיק את הפועל רעננה מהקו האדום, ובמועדון רוצים להמשיך את הבריחה גם מול בני יהודה בשבת. בקבוצה מרוצים מחזרתו של עידו לוי, שאמר: "התקופה האחרונה הייתה לא קלה עבורי"

פורסם בתאריך: 18.1.18 13:51

הצפיפות המעיקה בחלק התחתון של הטבלה ממשיכה להיות מנת חלקה של הפועל רעננה, אבל עושה רושם שהחבר’ה של מנחם קורצקי מבינים כעת היטב את המשמעות של “צבירת נקודות בכוח”. הניצחון 0:1 הקטן-גדול בחוץ על הפועל אשקלון הדביק את השרונים לקבוצה של יובל נעים ובמקביל פתח פער של ארבע נקודות בינם לבין מ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום.

בצוות המקצועי ממשיכים לתור אחר אפשרויות לשינויים נקודתיים. לאחר שהאופציות לצירוף שוער ישראלי ירדו מהפרק, החתימה הקבוצה את השוער הבוליביאני בעל השם המחייב גיירמו ויסקארה, שצורף במקומו של תומאש קושיצקי ששוחרר. ברזומה של ויסקארה בן ה-24 מופיעות בוליבאר ואוריינטה פטרולרו בארצו וכן ויטוריה הברזילאית. בנוסף, רשם הופעה בודדת במדי הנבחרת הלאומית לפני כשנה וחצי במשחק ידידות בו הובסה בוליביה 4:0 על ידי ארה”ב. את העונה פתח כשחקן חופשי ולא שיחק כלל. מיום ראשון שעבר הוא מתאמן ברעננה במטרה להיכנס לכושר ועשוי לערוך הופעת בכורה כבר בשבת הקרובה מול בני יהודה (18:00, נתניה).

מי שעשוי לחזק את החלק הקדמי הוא חלוץ מכבי נתניה לאנדרו ריביירו, בו מעוניינים בקבוצה, וממתינים לראות האם נתניה תחליט לשחררו. בחלק ההגנתי, בקבוצה היו מרוצים מאוד משובו לפעילות של הבלם עידו לוי, ששולב כמחליף בדקות הסיום מול אשקלון. לוי, שנעדר מאימונים ומשחקים בשלושת החודשים האחרונים, סבל מפגיעה מורכבת בברך ורק לאחר כחודשיים של אי ודאות אובחן כי הוא סובל משריר ארבע ראשי “רדום” שהקשה עליו לתפקד.

"התקופה האחרונה לא הייתה קלה עבורי, אבל תמיד כיף לחזור ומרגש עוד יותר שזה קרה במשחק שבו ניצחנו”, אמר לוי. “אני עדיין לא מרגיש 100 אחוז ויש לי כאבים, אבל זה רק עניין של זמן ואני מאמין שתוך שבועיים-שלושה אוכל לשוב להיות כשיר בצורה מלאה".

 

לקראת המשחק מול בני יהודה, שנמצאת בכושר מצוין ונושפת בעורפה של רביעיית הצמרת, אמר הבלם: "בני יהודה בתקופה טובה מאוד לאחרונה, אבל להוציא את המשחק מול מכבי חיפה (בו הובסה הקבוצה 3:0, א”ב) גם אנחנו בתקופה לא רעה. אנחנו צוברים נקודות וביטחון ומקשים על היריבות שלנו ואין סיבה שלא נמשיך בדרך הזו. הקבוצה התייצבה מאוד מאז הגעתו של מנחם קורצקי וגם התוצאות בהתאם. צפוי משחק קשה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו. ננסה להתרחק עוד קצת מהאזור המסוכן וכל נקודה משמעותית מאוד עכשיו לקראת הפלייאוף התחתון".

בשלישי (19:05) תיקח רעננה הפוגה קלה ממאבקי התחתית בליגת העל ותנסה להמשיך את חלום הגביע כשתארח במסגרת שמינית הגמר את מוליכת ליגה א’ דרום, סקציה נס ציונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר