שחקני רעננה בטורניר

שחקני הפועל רעננה השתתפו בטורניר לזכר אחיו של שניר שוקר

הטורניר נערך בתיכון מטרווסט בהשתתפות ראש העיר זאב בילסקי. קורצקי לקראת בני יהודה: "אם לא תהיה המשכיות לניצחון על אשקלון, מבחינתנו לא עשינו שום דבר"

פורסם בתאריך: 19.1.18 12:59

שחקני הפועל רעננה, יחד עם המנכ"ל גיל קופר, השתתפו אתמול (חמישי) בטורניר לזכרו של אופיר שוקר ז"ל, אחיו של קפטן הקבוצה שניר שוקר. הטורניר נערך בתיכון מטרווסט ברעננה, בהשתתפות ראש העיר זאב בילסקי. במשחקי הטורניר ניצחו השחקנים פעמיים וזכו בגביע.

הטורניר לזכר אופיר שוקר

בינתיים, האדומים ממשיכים להתכונן למפגש מול בני יהודה מחר (שבת, 18:00, נתניה). "אנחנו צריכים להבין שאם לא תהיה המשכיות לניצחון על אשקלון, מבחינתנו לא עשינו שום דבר", התכונן מנחם קורצקי למשחק. "אנחנו צריכים ליצור רצף של ניצחונות בשביל לברוח מהתחתית. זו המטרה העיקרית שלנו ואני מקווה שנעשה את זה כבר השבוע".

עוד הוסיף המאמן: "בעקבות הניצחון מול אשקלון, במגרש מאוד קשה, אנחנו באים עם יותר ביטחון ואמונה למרות שגם בני יהודה היא קבוצה מאוד חזקה שלא נמצאת במקרה במקום בו היא נמצאת בטבלה. בני יהודה מאוד מאורגנת ואיכותית, אנחנו לומדים אותה כמו שצריך ונבוא מוכנים בשביל להשיג את המטרה".

נמניה ניקוליץ', אחד השחקנים הטובים של הקבוצה לאחרונה, אמר: "אני שמח לראות שמאז שבאתי אנחנו משחקים טוב יותר ומקווה שתרמתי לזה. האווירה טובה בהפועל רעננה וזה המפתח להצלחה, הקרדיט על ההצלחה צריך ללכת בראש ובראשונה לצוות המקצועי שלנו. אנחנו צריכים לשאוף לבטא את סגנון המשחק שלנו כדי למזער את האיכות של בני יהודה, שלא במקרה היא אחת מהפתעות העונה. אנחנו צריכים לשחק עם משמעת וביטחון עצמי כדי להמשיך את התוצאות הטובות שהשגנו בתקופה האחרונה, אבל מעל לכל להראות לכולם שאנחנו לא קבוצה שאפשר לקחת מולה נקודות בקלות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר