ג'ורדן פושה. צילום: הפועל רעננה

רעננה מנסה להפטר מפושה, ארבייטמן מועמד להגיע במקומו

האדומים רשמו שבוע חיובי עם תיקו מול בני יהודה והעפלה לרבע גמר הגביע אחרי ניצחון על נס ציונה. קורצקי חושב על חיזוק כאשר גם כליבאת ושבתאי על הפרק. שוקר לקראת ב”ש: “לא נרים ידיים”

פורסם בתאריך: 25.1.18 12:18

הפועל רעננה המשיכה במומנטום החיובי ודילגה באמצע השבוע על פני משוכה לא קלה בדמות נס ציונה בדרך לרבע גמר הגביע. בכך השוותה הקבוצה את שיא המועדון מעונת 2010/11, אז הדריך את הקבוצה אייל לחמן. “ההרגשה בהחלט טובה ואפשר לעשות היסטוריה ברעננה”, אמר הקפטן שניר שוקר. “נשארו קבוצות חזקות, אבל לגביע חוקים משלו וננסה ללכת עד הסוף".

בניגוד להצלחה היחסית בגביע, בקבוצה רשמו נתון עגום למדי כשסגרו שנה תמימה ללא ניצחון “ביתי” באצטדיון בנתניה. “כמובן שעצוב שאת עיקר הנקודות אנחנו משיגים בחוץ, אבל זה רק מוכיח כמה מגרש ביתי אמיתי הוא בגדר חובה עבור מועדון כמו הפועל רעננה”, מסביר שוקר. "אם מסתכלים אחורה גם קודם לכן לא צברנו כל כך הרבה נקודות בבית, אבל אין ספק שעם אצטדיון ביתי היינו נמצאים הרבה יותר גבוה בטבלה".

למרות שצברה ארבע נקודות בשני משחקיה האחרונים, רעננה עדיין עמוק במאבקי התחתית ומדורגת במקום ה-11 עם 17 נקודות, ארבע יותר מאשדוד שמעל הקו האדום. המאמן מנחם קורצקי נחוש לחזק את הקבוצה עד תום מועד ההעברות, ואף ציין כי עם הסגל הנוכחי הקבוצה תתקשה לשרוד בליגה. החלוץ שלומי ארבייטמן סיכם את תנאיו, אך חתימתו הרשמית מתעכבת בשל הקושי למצוא קבוצה אחרת לג’ורדן פושה, שאמנם שיחק בגביע אבל מאכזב מתחילת העונה. במידה ולא תימצא קבוצה לפושה ארבייטמן לא יוכל להצטרף לקבוצה. בצוות המקצועי מחפשים אחר קשר 50:50 ושחקן כנף, כאשר מגעים מתקיימים עם מוחמד כליבאת מבני סכנין ובנוסף נבדקת האפשרות להחזיר את יובל שבתאי ממכבי פתח תקוה.

 

בשבת (20:30, טרנר) תצא רעננה למשחק החוץ הקשה ביותר שיכול להיות, מול האלופה הפועל באר שבע שטרם נוצחה במגרשה הביתי. “כבר שכחנו מהגביע והראש כל כולו במשחק מול באר שבע”, ציין הקפטן שוקר. “ברור שיהיה משחק קשה ובאר שבע לא מפסידה בטרנר, אבל הצוות המקצועי יכין אותנו בצורה הטובה ביותר. לא נרים ידיים מראש ונגיע לעשות את המקסימום”. לרשות קורצקי יעמוד סגל מלא למשחק. “הסטטיסטיקה של באר שבע בטרנר לא משקרת”, סיכמו ברעננה. “יחד עם זאת, נבוא בכל הכוח במטרה להוציא משהו מהמשחק הזה”.

"היה חשוב לנו לעבור את המשחק בגביע מול סקציה נס ציונה, גם לעבור שלב וגם להמשיך את המומנטום שלנו, זה דבר שאני מאוד מאמין בו, קבוצה שהופכת להיות מנצחת", אמר קורצקי. "לקראת המשחק בשבת, ברור לנו שאנחנו הולכים לאחד המשחקים הכי קשים בליגה. הפועל באר שבע, במיוחד בבית, זה מועדון שלא מפסיד, נבוא מוכנים ונעשה את המקסימום כדי לחזור עם נקודות, אבל אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל.  לכל אורך התקופה שאני פה, האווירה בקבוצה ואצל השחקנים טובה. השחקנים עובדים קשה, הם מבינים את הסיטואציה שנקלענו אליה ועושים הכל כדי להוציא את המועדון מהתחתית ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר