אז'ובל כובש מול ויסקארה. צילום באדיבות הפועל רעננה

"כל שחקן חייב להתעלות ולהבין שמדובר כאן בהמשך הקריירה של כולנו"

הפועל רעננה נותרה מעל הקו האדום רק בזכות ההפסד של הפועל אשקלון ומוחמד כליבאת מבין את חשיבות המשחקים הקרובים, במאבקים על ההישרדות בליגת העל: "כל משחק עכשיו הוא כמו גמר גביע עבורינו"

פורסם בתאריך: 6.2.18 16:21

למרות השיפור המתמיד ביכולתה של רעננה מאז הגעתו של מנחם קורצקי, בקבוצה מבינים היטב שמאבק ההישרדות השנה לא יהיה פשוט כלל ועיקר. ההפסד 1:0 להפועל עכו מהפנדל של בן אז'ובל – ה-12 העונה של רעננה ב-21 מחזורים – טרף את הקלפים, החזיר את המנצחת לתמונה ורק תודות לתבוסה 3:0 של הפועל אשקלון למכבי פתח תקוה בשני, נותרה רעננה עם הראש מעל המים במקום ה-12 עם 17 נקודות, אחת יותר מזו של יובל נעים. מרגיע? לא ממש.

בגזרת הנסיבות המקלות חשוב לציין שהקבוצה שינתה כליל את פניה, כשארבעת שחקני הרכש שחתמו סמוך לתום מועד ההעברות – המגן אור דסה והחלוצים רועי זיקרי, שלומי ארבייטמן ומוחמד כליבאת, יזדקקו מן הסתם לזמן כדי להתאקלם. מי שהמשימה תהיה פשוטה עבורו קצת יותר הוא כליבאת, ששב למועדון בו שיחק בעונה שעברה וכבש פעמיים ב-11 הופעות. בתוספת הזמן מול עכו הוא כמעט סידר לעצמו פרמיירה מחודשת חלומית, אבל החמיץ ברשלנות מקרוב. "הייתי קרוב מאוד להבקיע אבל לצערי הכדור לא נכנס", אמר כליבאת. "זה חלק מהמשחק וצריך להרים את הראש. יש כאן קבוצה טובה ואישית ישר נכנסתי לעניינים כי אני מכיר את המקום ואת האנשים. אני מקווה לתרום ככל יכולתי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

גם לחלוץ ששיחק בסכנין ובמכבי פתח תקוה ברור שהמאבק השנה קשה מתמיד. "המאבק העונה הולך להיות עד הסוף", הוא אומר. "יש עוד כמה קבוצות שאולי נראות בטוחות, אבל עוד שבוע-שבועיים יכולות להסתבך גם הן. נצטרך להציג חוסן פיזי ומנטלי עד הרגע האחרון".

מחר (רביעי) תקח רעננה הפוגה ממאבקי התחתית רק כדי לפגוש יריבה מוכרת לחלק התחתון, כשתתארח באשדוד במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. בשבת (16:00) יחזרו שחקניו של קורצקי במלוא המרץ לליגה כשיארחו את הפועל חיפה שעדיין חולמת על אליפות.

"כל משחק עכשיו צפוי להיות עבורנו כמו גמר גביע", מבהיר כליבאת. "המצב לא פשוט, אבל אנחנו ממש לא מיואשים ואין לנו את הפריבילגיה הזו. כל שחקן חייב להתעלות ולהבין שמדובר כאן בהמשך הקריירה של כולנו. קבוצות הצליחו לשרוד בליגה רק במחזורים האחרונים ולנו יש עוד הרבה מאוד משחקים כך שזה לא סוף העולם. אנחנו יודעים בדיוק מה היעד אליו אנחנו מכוונים ומאמינים מאוד בעצמנו וביכולת שלנו לעמוד בו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר