רועי זיקרי חוגג את שער הבכורה ברעננה. צילום: הפועל רעננה

1:1 להפועל רעננה מול הפועל חיפה, אשר אלון: "דורש חקירה נגד חכמון"

הקבוצה של קורצקי עלתה ליתרון משער של זיקרי, אך דסה הורחק כבר בדקה ה-37. הצפוניים השוו משער של פלקושצ'נקו, אך רעננה הצליחה לשמור את הנקודה אצלה. טענות קשות במועדון נגד השופט

פורסם בתאריך: 10.2.18 17:58

הפועל רעננה סיימה הערב (שבת) בתיקו 1:1 ביתי מול הפועל חיפה. במחצית הראשונה הציגה רעננה יכולת גבוהה וכבשה כבר בדקה השמינית. אור דסה מצא את רועי זיקרי ברחבה, והחלוץ בעט מדויק לפינה את שער הבכורה שלו במועדון, 0:1.
אותו דסה כמעט בישל את השני לכרם ארשיד בדקה ה-36, אך החלוץ בעט לגופו של שטקוס. דקה אחר כך הורחק דסה בצהוב שני מיותר אחרי כניסה בעדן בסט, והמומנטום של רעננה נעצר. עוד שתי דקות עברו ורעננה קופחה כשזיקרי נתפס ברחבה אבל לא זכה לשריקה. המאמן מנחם קורצקי לא אהב את החלטות השופט, ששלף גם לא מעט כרטיסים צהובים לקבוצה מהשרון, והמחאות שלו הובילו להרחקתו ליציע.

הפועל חיפה חזרה למשחק שתי דקות בתוך המחצית השניה, כשראדו גינסארי בישל למקסים פלקושצ'נקו. האחרון בעט פנימה מ-16 מ' וקבע 1:1. עד הסיום יכולות היו שתי הקבוצות להכריע את המשחק, אבל בן בסט נעצר במשקוף ומנגד שמעון אבוחצירה בעט בסיבוב לקורה.

בעלי המועדון, אשר אלון, נשמע נסער על השיפוט בסיום: "אני דורש חקירה חיצונית נגד השופט אלי חכמון לאור אירועי המשחק. במיוחד לאור הפנדל הברור שהיה לטובתנו והאדום של דסה. אם לא יענו לי בהתאחדות לכדורגל אני אתבע את חכמון באופן אישי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר