אשר אלון. צילום: עזרא לוי
אשר אלון צילום עזרא לוי

רעננה התלוננה נגד אלי חכמון, אשר אלון ומנחם קורצקי יעמדו לדין

המועדון העביר דרישה לחקירה חיצונית כנגד שופט המשחק מול הפועל חיפה. הבעלים והמאמן יגיעו לבית הדין ביום רביעי

פורסם בתאריך: 11.2.18 17:43

בהפועל רעננה מסרבים להניח לאירועי המשחק אתמול (שבת) מול הפועל חיפה. המועדון הגיש היום, באמצעות עורך הדין רועי רוזן, מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל, בנוסף לדרישה לחקירה חיצונית כנגד השופט אלי חכמון, ששפט בתיקו 1:1 אתמול ושגה מספר רב של פעמים נגד רעננה, כך על פי טענת המועדון. במקביל, הודיע תובע ההתאחדות על כך שהבעלים אשר אלון, שתקף את השופט בראיון לאחר המשחק, יעמוד ביום רביעי לדין משמעתי באשמת העלבת שופט, איום והתנהגות בלתי הולמת. המאמן מנחם קורצקי, שהורחק במהלך המשחק, יעמוד לדין גם כן ביום רביעי בגין אי ציות להוראות השופט והתנהגות בלתי הולמת.

"בעקבות אירועים חריגים ויוצאי דופן שהתרחשו במשחק הקבוצה נגד הפועל חיפה, מרשתי מבקשת ודורשת חקירה חיצונית ומעמיקה, שלא בדרך בירור ובדיקה באיגוד השופטים, כנדרש וכמתחייב בנסיבות העניין", צוין במכתב, שמוען למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר, והעתקים ממנו נשלחו ליו"ר ההתאחדות עופר עיני, יו"ר מנהלת הליגה אורן חסון ויו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי.

לאחר פירוט הטעויות אותן ביצע חכמון במשחק על פי טענות המועדון, צוין: "בחמישה עשר המשחקים אחרונים שבהם שפט מר חכמון את הפועל רעננה השופט הוציא חמישה אדומים, יותר מכל שופט אחר ששפט אי פעם את הקבוצה. צבר המקרים הרב והבעייתי עד למאוד, כמו גם טעויות השיפוט הגסות, התמוהות והחד צדדיות שבוצעו על ידי השופט – במשחק אחד – מטרידה מאוד, ומרשתי סבורה כי המשחק ראוי לצפייה חוקרת ומעמיקה על ידי גורם אובייקטיבי וחיצוני. זאת, בנוסף לתחקור מעמיק של השופט על ידי הגורמים המתאימים לכך".

לסיום צוין במכתב: "ברור כי הקבוצה לא תוכל לקבל את הנקודות שאבדו בחזרה וברור מאליו שזו לא מטרת פנייתו. אף על פי כן, מרשי החליט להגיב בצורה זו ולא לעבור על הדברים לסדר היום מתוך הרגשה של שליחות וצורך קולקטיבי, לטובת הכדורגל הישראלי. מרשי סבור, כי הופעת שיפוט כגון זו שחזינו בה אתמול היא חריגה ביותר ולא ניתן להעביר את הדברים לסדר היום ולפטור את העניין באמירה כללית על פיה 'השופט נתן הופעת שיפוט חלשה'. הדברים מועלים גם נוכח ולאור מידע רב ובעייתי מאוד שהגיע לרשות מרשי, ואשר לשם הזהירות ומפאת הרגישות ישלח בנפרד אך ורק למנכ"ל וליו"ר ההתאחדות לכדורגל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר