שחקני רעננה חוגגים. צילום באדיבות הפועל רעננה

נשבר המנחוס: 0:1 גדול להפועל רעננה על מכבי תל אביב

הקבוצה של מנחם קורצקי שברה בצורת של למעלה משנה ללא ניצחון בנתניה, בזכות שער של הרכש הלוהט רועי זיקרי. הפער מהקו האדום עלה זמנית לחמש נקודות

פורסם בתאריך: 17.2.18 18:05

הפועל רעננה זכתה הערב (שבת) בניצחונה הגדול ביותר העונה, כשהפתיעה 0:1 את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב. האדומים, שהתארחו היום בנתניה, השיגו את ניצחונם הראשון בנתניה מאז חודש ינואר בשנה שעברה. רועי זיקרי, האיש החם של רעננה מאז הגיע אליה בחלון ההעברות, חתום על השער היקר בדקה ה-28. עמנול אמבולה הסתובב ברחבה והוריד לחלוץ, פרדראג ראיקוביץ' הדף את הבעיטה הראשונה, אבל היישר אל רגליו של החלוץ, שבניסיון השני שלח מדויק לפינה, 0:1.

רעננה הייתה יכולה לכבוש שערים נוספים במחצית הראשונה, אבל שמעון אבוחצירה לא היה מדויק והקבוצה לא ניצלה טעות נדירה של ראיקוביץ'. מכבי תל אביב לחצה במחצית השנייה בחסות המבול, אבל יום גדול של גיירמו ויסקארה בין הקורות – הצלה נפלאה מבעיטה של אלירן עטר, וחוסר דיוק של ההתקפה הצהובה, העניקו שלוש נקודות יקרות בתחתית לשחקנים של מנחם קורצקי.

בזכות הניצחון תישאר רעננה במקום ה-11 בטבלה כשבמאזנה 21 נקודות, מרחק חמש נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, כאשר יריבותיה של רעננה בתחתית עדיין צריכות להשלים את משחקיהן במחזור.

"אפשר להגיד ש-90 אחוז מתכנית המשחק שלנו עבדה", אמר קורצקי המאושר בסיום. "אני שמח שהחבר'ה שלי הפנימו את המצב שלנו. אין יותר מאושר ממני. החדרתי בשחקנים הרבה אמונה ואני מודה לאשר אלון ודמיאן רויטמן על הרכש שהביאו לנו בינואר שעזר לנו להיות קבוצה טובה יותר. אנחנו חזק מאוד עדיין בתמונת הירידה, אסור לנו להוריד את הרגל מהגז למרות הניצחון הגדול. נצטרך לבוא באותה יכולת ומצפה לנו עכשיו משחק לא פחות קשה מול אשדוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר