היציע הריק בזמן ההארכה. צילום: חיים ברוידא

מהומה פרצה בגמר התיכונים בכדורגל, הצופים פונו מהיציע

במצב של 1:1 במשחק בין תיכון אביב לתיכון בין צבי בקרית אונו, נזרקו בקבוקי מים ביציע. משרד החינוך הורה לחדש את המשחק לעיניי יציעים ריקים

פורסם בתאריך: 20.2.18 21:18

אירוע לא נעים התרחש היום (שלישי) במשחק הגמר של ליגת בתי הספר התיכוניים בכדורגל, בין תיכון אביב מרעננה לתיכון בן צבי מקרית אונו שנערך בחיפה. במצב של 1:1 בין הקבוצות ורגע לפני השריקה למחצית, החלו, כך טוענים צופים במקום, להיזרק בקבוקי מים גדולים ומלאים מכיוון אוהדי קרית אונו על אוהדי רעננה.

צפו בצופים עוזבים את היציע:

במקום התפתחה מהומה גדולה, כאשר בקבוקים רבים התעופפו באוויר. סדרנים שהגיעו למקום ניסו להשליט סדר, אך לאחר התערבות של משרד החינוך הוחלט כי המשחק יחודש רק לאחר שכל 300 הצופים יפונו מהיציע.

 

"לקח חצי שעה עד שכל הצופים יצאו החוצה ועלו על האוטובוסים", סיפר חבר מועצת העיר רעננה חיים ברוידא, שנכח במשחק. "פעם ראשונה בחיים שלי שאני רואה דבר כזה. בקבוק כזה שנזרק באוויר הוא כמו משקולת. אני יכול להגיד באופן חד משמעי שהיצרים לא התלהטו בגלל הקהל מרעננה". לעיניי יציע ריק, שחקני קרית אונו הצליחו לכבוש את שער הניצחון בהארכה והניפו את הגביע בזכות ניצחון 1:2, אך הדבר האחרון שייזכר מהמשחק הזה הוא הכדורגל.

שחקני תיכון אביב. צילום: חייב ברוידא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר