עלייה מתוקה. צילום באדיבות הפועל רעננה
עלייה מתוקה. צילום באדיבות הפועל רעננה

לראשונה בתולדותיה: הפועל רעננה העפילה לחצי גמר גביע המדינה

התקופה החלומית של מנחם קורצקי ושחקניו נמשכת. אחרי 1:1 בתום 120 דקות, האדומים ניצחו בדו קרב פנדלים ויקבלו הזדמנות להפוך את העונה להצלחה גדולה

פורסם בתאריך: 27.2.18 22:41

הפועל רעננה עשתה הערב (שלישי) היסטוריה כשעלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 3:5 בדו קרב פנדלים על מ.ס אשדוד. שמעון אבוחצירה בעט חזק לרשת הגבוהה את הפנדל המכריע, איגור פילינקה החמיץ את הבעיטה הראשונה של אשדוד.
קודם לכן סיימו הקבוצות בתיקו 1:1, בדיוק כמו במשחק הראשון. קרלו ברוצ'יץ' כבש כבר בדקה החמישית עבור אשדוד ואיזן בדקה ה-67 בשער עצמי בתום מהלך קבוצתי נאה של רעננה כשבעט לשערו הוא כדור רוחב של מוחמד כליבאת. אחרי שסימנו וי על שני המפגשים מול מ.ס אשדוד, ימתינו האדומים לראות את זהות שלושת העולות הנוספות לחצאי הגמר, שייערכו ב-30 וב-31 במרץ באצטדיון סמי עופר.

"אני מאוד גאה בשחקנים שלי ובצוות שעובדי אותי", אמר מנחם קורצקי המאושר בסיום. "עבדנו קשה בשביל להגיע לרגע הזה ואני מאוד שמח בשביל השחקנים. פתחנו לא טוב את המשחק אבל עשינו מחצית שנייה פנטסטית. זה הגיע לנו וכמה שהיה קשה עם הפנדלים והמתח, ככה זה היה יותר מתוק. הייתי בטוח שזה שלנו כל הזמן. כל כך היה חשוב לאשר אלון ודמיאן רויטמן שהמועדון יקבל תפנית מהתקופה הפחות טובה שהייתה לאחרונה ואני שמח שזה קרה. אני בטוח שעוד לא אמרנו את המילה האחרונה. מעניין אותי קודם כל להישאר בליגה, להבקיע שערים ואני בטוח שבסופו של דבר זה יביא את הדברים שאנחנו רוצים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר