שחקני הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

שוקר: "הגיע הזמן שכבר יהיה תואר להפועל רעננה"

האדומים הוגרלו בחצי גמר מול הפועל חיפה וכבר מפנטזים. בליגה הקבוצה רשמה הפסד, אך שמרה על המרחק מהקו האדום. "זו הקבוצה הכי טובה בליגה וגם הסטטיסטיקה נגדנו", התכונן הקפטן למשחק מול בית"ר ירושלים בראשון

פורסם בתאריך: 8.3.18 13:29

הפנטזיות של הפועל רעננה על תואר היסטורי הפכו לקצת יותר מוחשיות עם הגרלת חצי גמר הגביע בשני, בה נקבע כי הקבוצה הצנועה מהשרון תפגוש את הפועל חיפה. המשחק ייערך באיצטדיון סמי עופר ב-1.4 ויהיה הראשון במסגרת ההצגה הכפולה. “מול כל קבוצה שהיינו מקבלים היינו מגיעים כאנדרדוג וכך גם מול הפועל חיפה”, אמר קפטן רעננה שניר שוקר. “יחד עם זאת, לגביע חוקים משלו. אנחנו מאמינים בעצמנו בכל משחק והגיע הזמן שיהיה כבר תואר להפועל רעננה”.

יצוין כי במחזור ה-9 גברה הפועל חיפה 0:2 על רעננה ובמחזור ה-22 נפרדו השתיים בתיקו 1:1 במשחק בו קופחו השרונים לא אחת. השיפוט במשחק הוביל את הבעלים אשר אלון לדרוש חקירה חיצונית לשופט אלי חכמון. לאחרונה הודיעה ההתאחדות כי חברת החקירות ויצמן יער הגישה לה את ממצאי הבדיקה שקיימה בעניינו, בה נקבע נחרצות כי לא דבק רבב ביושרו של חכמון וכי אינו מצוי בניגוד עניינים כלשהו שיש בו כדי להשפיע על תפקודו כשופט בכלל וכמי שניהל את המשחק האמור בפרט.

מנגד, עמד אלון לדין משמעתי בהתאחדות והורשע בהתנהגות בלתי הולמת ובאיום על שופט המשחק. הוא נקנס ב-5,000 שקלים ובנוסף נאסר עליו להימצא בשדה המשחק לשלושה משחקים. המאמן מנחם קורצקי, שהורחק באותו משחק לאחר שמחה על החלטותיו של חכמון, הורשע גם הוא בהתנהגות בלתי הולמת. קורצקי נקנס ב-1,500 שקלים וכן הרחקה על תנאי לשנה ממשחק אחד בכל מקרה של הרשעה נוספת בעבירה כלפי שופט המשחק.

רצף הניצחונות של הפועל רעננה אמנם נקטע בהפסד הדרמטי 3:2 למכבי פתח תקוה, אך כל עוד אשקלון ממשיכה להפסיד במקביל טווח הביטחון מהקו האדום נותר בעינו ועומד על שמונה נקודות. בראשון (20:15, נתניה) תארח רעננה במחזור הסיום של העונה הסדירה את בית”ר ירושלים, אותה לא ניצחה מעולם. “זו הקבוצה הכי טובה בליגה וגם הסטטיסטיקה נגדנו, אבל המטרה היא להבטיח כמה שיותר מוקדם את ההישארות בליגה ונעשה הכל כדי לזכות בנקודות”, סיכם שוקר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר