רועי שוקרני. צילום באדיבות הפועל רעננה
רועי שוקרני. צילום באדיבות הפועל רעננה

רועי שוקרני מאוכזב ממעמדו וצפוי לעזוב את רעננה בסיום העונה

הקשר שוב לא נכלל בסגל ומקורביו טוענים: "במקום לקבל תשובות הוא שומע כל מיני תירוצים". ויסאקרה בספק למשחק מול מכבי פתח תקוה בראשון, ארבייטמן צפוי לחזור לסגל

פורסם בתאריך: 15.3.18 12:02

הפועל רעננה יצאו ברגשות מעורבים ממחזור סיום העונה הסדירה מול בית”ר ירושלים. מצד אחד, היה זה אחד ממשחקיה הטובים של רעננה העונה, ששלטה בפתיחה, החמיצה שתי הזדמנויות ענק ולא נפלה מול יריבה חזקה בהרבה. מצד שני, עם מחמאות לא הולכים למכולת. הנאיביות שוב ניגנה כינור ראשון ברעננה ושני שערים אכזריים בתוספת זמן של כל מחצית הכריעו את ההתמודדות לטובת בית”ר. בעקבות ההפסד, שהיה השני ברציפות של הקבוצה, נותרה רעננה במקום ה-11 בטבלה עם 24 נקודות. בעקבות התיקו המאופס של הפועל אשקלון מול מכבי חיפה צומק הפער מהקו האדום לשבע נקודות, כשנותרו שבעה מחזורים לתום העונה.

"הצגנו יכולת טובה מאוד והיינו צריכים לכבוש לפחות שער אחד במחצית הראשונה”, אמר קפטן רעננה שניר שוקר. “לצערי לא הבקענו ושילמנו את המחיר, אבל בהחלט ראו שהפועל רעננה היא קבוצה חזקה ואיכותית שלא מתבטלת ויודעת לשחק כדורגל".

מי שלא נכלל בסגל ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה הוא הקשר רועי שוקרני. יש לציין שרעננה התעקשה להשאיר את השחקן בשורותיה ולא שחררה אותו להפועל חיפה בחלון ההעברות, ועל כן לא ברור הפיחות שחל לאחרונה במעמדו. “אין שום סיבה לא לכלול את שוקרני בסגל ולא ברור מאיפה זה הגיע”, אמרו בסביבתו של השחקן. “רועי שאל למה הוא לא מתלבש, אבל במקום תשובות קיבל כל מיני תירוצים, כמו למשל שהוא לא מתאמן טוב. הוא מאוכזב מאוד וברור שלא להיות בסגל זה מהלך קיצוני מדי”. במידה ולא יחול שינוי משמעותי במחזורים הקרובים, שוקרני, שמסיים חוזה בתום העונה, צפוי לעזוב את הקבוצה.

מי שזכה לגיבוי ועידוד הוא הבלם מוחמד עלי קמארה, אחד השחקנים היציבים העונה ברעננה, שנקלע ליום חלש במיוחד מול בית”ר עם שער עצמי וטעות קשה שהובילה לשער נוסף. השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה נעדר מהסגל בעקבות מתיחה במפשעה. הוא צפוי היה לקבל מנוחה עד סוף השבוע ובספק גם למשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון (ראשון, 19:00, המושבה) מול מכבי פתח תקוה, לה הפסידה 2:3 רק לפני שבועיים באותו מגרש. במידה ולא יהיה כשיר, אסף צור הצעיר יפתח בין הקורות. מי שצפוי לשוב לסגל הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, שנעדר בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. במהלך השבוע ניסה ארבייטמן לשוב לאימונים מלאים ובצוות המקצועי מאמינים כי יהיה כשיר להתמודדות מול הקבוצה בה שיחק עד חלון ההעברות הנוכחי, בטרם עבר למועדון מהשרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר