שמעון אבוחצירה. צילום באדיבות הפועל רעננה

צמד ובישול לאבוחצירה, 1:3 להפועל רעננה על מכבי פתח תקוה

הקבוצה של מנחם קורצקי עשתה צעד גדול לעבר עונה נוספת בליגת העל. החלוץ רשם גם החמצה גדולה, כארם ארשיד כבש את השלישי. אור דסה נפצע וצפוי להעדר כשלושה שבועות

פורסם בתאריך: 18.3.18 21:01

הפועל רעננה פתחה הערב (ראשון) ברגל ימין את הפלייאוף התחתון, עם ניצחון 1:3 בחוץ על מכבי פתח תקוה, שקירב אותה מאוד להבטחת עונה נוספת בליגת העל. האדומים נקלעו לפיגור מוקדם, אך משחק ענק של שמעון אבוחצירה עם צמד ובישול החזירו את החיוך לאנשי רעננה אחרי שני הפסדים רצופים.

פתיחת המשחק הייתה דווקא של המקומיים, כאשר טעות קשה של גיירמו ויסקארה ועלי קמארה סידרה ללידור כהן שער קליל. בדקה ה-24 יוסי גינזבורג יצא עם אגרוף מונף לכדור חופשי וחבט בעידו לוי, השופט שרק לפנדל מוצק, אותו ניצל אבוחצירה כדי לכבוש את השיוויון. במחצית הוחלף הקשר הנהדר אור דסה, שמתח את שריר הירך האחורי וצפוי להעדר כשלושה שבועות.

 

המחצית השנייה הייתה שייכת חולה לחבורה של מנחם קורצקי, כאשר קמארה נגח בדקה ה-60 לקורה, ושמעון אבוחצירה רשם את החמצת העונה, כשבעט מול שער ריק, משני מטרים, אל הקורה. בדקה ה-69 האדומים השלימו את המהפך. מוחמד כליבאת מסר לאבוחצירה, שהפעם לא התקשה לכבוש מקרוב, 1:2. בדקה ה-90 רעננה יצאה למתפרצת נהדרת, כליבאת מצא את אבוחצירה שמסר לכארם ארשיד, שכבש את השלישי.

רעננה, כמו שאר קבוצות ליגת העל, תצא לפגרה של שלושה שבועות ממשחקי הליגה בעקבות משחק הנבחרת וחג הפסח כאשר היא ביתרון של תשע נקודות על פני הפועל אשקלון שמתחת לקו האדום. בעיצומה של הפגרה תקבל רעננה הזדמנות להפוך את העונה הזו למתוקה במיוחד, כשתפגוש את הפועל חיפה בחצי גמר גביע המדינה ב-1.4.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר