גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה
גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה

מכבי רעננה כבר במקום השלישי: "החלום הוא להגיע לגמר"

הקבוצה של ברק פלג לא עוצרת ורשמה ניצחון תשיעי ברציפות, באמצע השבוע על הפועל כפר סבא. הקפטן גיא לביא: “כיף גדול להיות חלק מקבוצה כזאת”

פורסם בתאריך: 21.3.18 13:12

כמה קבוצות ספורט תחרותיות אתם מכירים שמסוגלות לנצח תשעה משחקים ברציפות? על ההישג הנדיר חתומה קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה, שקבעה את הרצף הארוך בשלישי השבוע, כשדרסה לעיני 300 צופים באולם מטרו ווסט בעיר את הפועל כפר סבא 70:96.

אחרי רבע ראשון צמוד יחסית התפוצצה רעננה בשני, אותו ניצחה 16:33 וסגרה עניין בשלב מוקדם. סמואל גיבנס היה קרוב לדאבל דאבל עם 21 נק’ לצד 9 ריב’ ומי שצלחו את האתגר הכפול הם הקפטן גיא לביא – 18 נק’ ו-12 אס’ ו-ווין לנגסטון – 17 נק’ ו-13 ריב’. אגב, לנגסטון הצטרף לקבוצה במאזן שלילי של 6 ניצחונות בלבד לעומת 8 הפסדים. מאז הגיע לפני תשעה מחזורים עומדת הקבוצה של המאמן ברק פלג על 100 אחוזי הצלחה. “השחקנים מחויבים, האווירה טובה וכולם מחוברים ונהנים להגיע לכל אימון ומשחק”, אמר הקפטן לביא. “כיף גדול להיות חלק מקבוצה כזאת”.

הניצחון הקפיץ את רעננה למקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית עם 38 נקודות, מרחק נקודה בלבד משתי המוליכות אליצור קריית אתא ומכבי רחובות, כשלתום העונה הסדירה נותרו שלושה מחזורים. “אני לא יודע אם רעננה מוכנה מבחינה תקציבית לעלות ליגה, אבל אנחנו ספורטאים ששואפים הכי גבוה שאפשר ורוצים להמשיך לנצח בכל משחק”, הוסיף לביא. “בשיחות בינינו בחדר ההלבשה ובאימונים החלום של כל אחד הוא להגיע לגמר הפלייאוף. זה גם חלון הראווה של השחקנים הצעירים מאחר שהגמר יזכה לסיקור תקשורתי גדול. אני לא רוצה לצאת בהצהרות על עלייה, אבל הכיוון חיובי, אנחנו נראים טוב ובכושר הנוכחי שלנו מכבי רעננה יכולה לעשות דברים יפים מאוד העונה ולהגיע לשלבים המתקדמים של הפלייאוף”. בשלישי הבא תנסה רעננה לנצח בפעם העשירית ברציפות כשתפגוש בחוץ את הפועל גליל עליון צפת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר