שחקני הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

"חצי הגמר הוא דבר גדול מאוד עבור העיר, השמיים הם הגבול"

שמעון אבוחצירה להט עם צמד ובישול בניצחון על מכבי פתח תקוה וכבר חושב על חצי גמר הגביע. "בחודשים האחרונים עשינו שינוי אדיר", אמר החלוץ

פורסם בתאריך: 22.3.18 12:16

הפועל רעננה מוצאת עצמה בפוזיציה לא ממש מוכרת לאחר מחזור בודד בפלייאוף התחתון. מי שהתכוננה למלחמת הישרדות מתישה שחררה אנחת רווחה גדולה עם ניצחון 1:3 משכנע על מכבי פתח תקוה שסידר לה פער מבטיח של 9 נקודות מהקו האדום (27 לעומת 18 של הפועל אשקלון) ועל הדרך הוסיפה הקבוצה נקמה קטנה במי שניצחה אותה לאחרונה 2:3 בסיום הליגה הסדירה.

זה היה המשחק הראשון העונה שבו רעננה כובשת יותר משני שערים. שמעון אבוחצירה להט עם צמד ובישול בתוספת הזמן לכרם ארשיד, אך למרות היכולת המצוינת לקח איתו הביתה גם את החמצת העונה, לאחר שגלש לכדור רוחב ומ-2 מ' מול שער חשוף הדביק אותו לקורה. רועי שוקרני, שלא נכלל לאחרונה בסגל, עלה כמחליף בדקה ה-53 ואחרי פחות מ-20 דקות הוכיח את יכולתו כשהחל במהלך של השער השני. החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של אור דסה, שנפגע בשריר הירך האחורי ונאלץ להתחלף בהפסקה. דסה, שזומן לנבחרת הצעירה, לא יצא איתה בשל הפציעה למשחק החוץ מול גרמניה שנערך ביום חמישי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. שחקן נוסף שקיבל זימון לנבחרת הוא השוער אסף צור.

"בחודשים האחרונים עשינו שינוי אדיר בקבוצה וזה כיף ומעודד", אמר אבוחצירה, שהעלה את מניין שעריו לתשעה והשתווה לאיתי שכטר וניקיטה רוקאביצה. "מהיום שמנחם קורצקי הגיע רואים קבוצה עם אופי שלא נשברת ומייצרת מנטליות חזקה. גם בפיגור לא נכנסנו למרה שחורה וגם אישית זה לא קרה לי אחרי ההחמצה. זה היה משחק חשוב מאוד עם המון לחץ מבחינתנו מול קבוצה משוחררת ומוכשרת שבאה לשחק. החוכמה היא להרים את הראש ולהמשיך קדימה ואני חושב שזה מה ששיפר אותנו השנה. כרגע עדיין אי אפשר לומר שנשארנו בליגה, אבל אם ננצח את עכו בבית אולי אפשר יהיה להגיד את זה".

וכשהראש נקי מדאגות בליגה לצד פגרת הנבחרת בסוף השבוע, אפשר להתחיל לחשוב על חצי הגמר המסקרן מול הפועל חיפה בסמי עופר ב-1.4. "חצי הגמר הוא היסטורי עבור רעננה", הוסיף אבוחצירה. "זה דבר גדול מאוד עבור המועדון והעיר. הפועל חיפה קבוצה מצוינת שעושה עונה פנטסטית, אבל השמיים הם הגבול בגביע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר