ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן
ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן

ביום ראשון: רעננה תפתח את רבע גמר הפלייאוף בלאומית

הקבוצה של ברק פלג תפגוש לסדרה את מכבי רחובות ותנסה להתקרב לכרטיס לליגת העל. “הסיכויים שלנו טובים”, אומר הקפטן גיא לביא

פורסם בתאריך: 11.4.18 14:09

המסע המופלא של מכבי רעננה לא נעצר גם במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הלאומית. שחקניו של ברק פלג גברו 83:94 בחוץ על הפועל מגדל העמק והרצף הבלתי נתפס שלהם עומד על 12 ניצחונות רצופים. רבע שני אדיר אותו ניצחה 16:35 סגר עניין עבור רעננה כבר בהפסקה. מייקל בריסקר להט עם 24 נק’, סמואל גיבנס (17), ליאור קררה (16), ווין לנגסטון (13) וגיא לביא (9 נק’, 12 ריב’) בלטו אף הם.

יחד עם זאת, בבית פנימי מרובע עם אליצור קריית אתא, הפועל באר שבע ומכבי רחובות – כולן עם 44 נקודות, 18 ניצחונות ו-8 הפסדים, דורגה רעננה אחרונה על פי המפגשים הישירים והפרשי סלים וסיימה במקום החמישי. ברבע גמר הפלייאוף היא תפגוש לסדרת הטוב מ-3 משחקים את הרביעית רחובות, שתהנה מיתרון הביתיות. המשחק הראשון ייערך בחוץ בראשון הקרוב.

“עשינו את ההתאמות ואת הדברים שייצבו את הקבוצה, אבל פלייאוף זה משהו אחר לגמרי וכולם מתחילים מאותו מקום”, אמר הקפטן גיא לביא. “אנחנו בכושר טוב, אבל גם קבוצה צעירה בלי הרבה ניסיון ובשנה שעברה זה שיחק לרעתנו. נצטרך להתעלות על עצמנו במאני טיים ולדעתי הסיכויים שלנו טובים”. כזכור, אשתקד סיימה רעננה במקום הראשון בליגה אבל נוצחה 2:0 בסדרה מול השמינית הוד השרון, דבר נדיר שלא קרה בשנים האחרונות בלאומית.

“אשתקד היה יותר לחץ עם מקום ראשון ויתרון ביתיות, אבל גם הפעם חובת ההוכחה היא עלינו”, אומר לביא. “הפעם אנחנו חזקים יותר מבחינה מנטאלית והוכחנו את זה לאורך העונה כשהצלחנו לצאת מכמה בורות. צניעות ומחויבות הם ה-DNA של המועדון שלנו ואנחנו מקווים להביא את זה גם לפלייאוף. נגיע בתור ספורטאים מקצוענים שרוצים להתקדם ולהופיע בהצלחה על הבמה המרכזית”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר