הישג נהדר. שחקניות הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה
הישג נהדר. שחקניות הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

נערות הפועל רעננה עלו לגמר הגביע: "המתנה הכי מתוקה שיכולתי לקבל"

האדומות רשמו הישג נהדר בזכות שער של ליאור זילברמן שחזרה מפציעה קשה. "רוצים להניף את הגביע", נשמע בטוח המנהל המקצועי צחי קלפנר

פורסם בתאריך: 16.4.18 12:05

קבוצת הנערות של הפועל רעננה רשמה הישג נפלא כשהעפילה ביום שישי לגמר גביע המדינה, לאחר ניצחון 0:1 בהארכה על אס"א תל אביב. ליאור זילברמן, שחקנית נבחרת הנערות שעברה פציעה קשה ותקופת שיקום בגינה נעדרה כמעט שנה מהמגרשים, שלחה שלוש דקות לתום ההארכה פצצה מ-25 מטרים אל בין החיבורים והכריעה את המשחק לטובת רעננה. "אחרי הפציעה הקשה והשיקום הארוך זו המתנה הכי מתוקה שיכולתי לקבל, היה שווה כל רגע", סיכמה הכובשת בהתרגשות. יצוין כי משחק בליגת הנערות משוחק במשך 70 דקות וההארכה הנה בת 10 דקות בשני חלקים של 5 דקות כל אחד.

שחקניות קבוצת הנערות של הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

שחקניות קבוצת הנערות של הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

"אני גאה מאוד בבנות על העבודה הקשה וההקרבה", סיכמה המאמנת דנה כרם שגברה על קבוצת האם שלה. "ניצחנו קבוצה מנוסה ומצוינת בעלת מסורת והצלחנו לעמוד במשימה בזכות הנחישות של השחקניות. יחד עם זאת, המשימה טרם הסתיימה ונמשיך לעבוד קשה כדי להביא את הגביע לרעננה".

נערות הפועל רעננה בגמר. צילום באדיבות הפועל רעננה

נערות הפועל רעננה בגמר. צילום באדיבות הפועל רעננה

"הוכחנו שעבודה קשה ודרך מובילות לאורך זמן גם לתוצאות", הוסיף המנהל המקצועי של כל קבוצות כדורגל הבנות והנשים ברעננה, צחי קלפנר. "הבנות והצוות הביאו לכולנו גאווה והמון כבוד. ההתרגשות גדולה אבל אנחנו לא מסתפקים בגמר ורוצים גם להניף את הגביע".

בגמר שייערך ב-17 במאי תפגוש הקבוצה את מוליכת ליגת נערות דרום מועדון ספורט קריית גת, שהביסה בחצי הגמר השני 1:8 את איחוד בנות מג'דל כרום וללא ספק מגיעה כפייבוריטית ברורה כאשר במאזנה 40 נקודות – 13 ניצחונות, תיקו והפסד ליגה בודד. יש לציין כי זו הפעם השנייה בהיסטוריה שקבוצת הנערות של הפועל רעננה מעפילה למעמד גמר הגביע. הפעם הראשונה הייתה לפני שלוש שנים, אז נוצחה רעננה בדו קרב פנדלים על ידי הפועל פתח תקוה והסתפקה בסגנות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר