ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן
ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן

מכבי רעננה סיימה את העונה: "קיוויתי שנגיע לגמר"

הקבוצה של ברק פלג הודחה ברבע גמר הפלייאוף לאחר הפסד 2:1 למכבי רחובות, אך המאמן מסתכל על הצד החיובי: "יש בקבוצה ארבעה שחקנים שיכולים לעשות קפיצה לליגת העל"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:18

מכבי רעננה סיימה ביום שלישי את העונה באכזבה, עם הפסד 78:66 בחוץ למכבי רחובות, שקבע 1:2 לזכות הקבוצה של אבנר יאור, שהעפילה לחצי גמר הפלייאוף בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה. המקומיים שלטו בשני הרבעים הראשונים אך ירדו למחצית ביתרון מינימלי של ארבע נקודות. היתרון גדל ברבע השלישי והרביעי, כאשר 19 נקודות של מייקל בריסקר לא הספיקו לברק פלג ושחקניו, שחסרו את הקפטן גיא לביא ששבר את רגלו.

"הסדרה הייתה קשוחה, רחובות קבוצה מנוסה וטובה מאיתנו במעט", סיכם פלג את הסדרה שסיימה עבור הקבוצה שלו את העונה. "לצערי קיבלנו דווקא את רחובות בפלייאוף וזה לא משהו שקיוויתי שיקרה, כי זו קבוצה שהיה לנו קשה איתה כל העונה. למרות שעשינו רצף משחקים מטורף בסיום, המפגש איתם לא שיחק לטובתנו".

על העונה של הקבוצה שלו אמר מאמן רעננה: "חבר טוב מעולם הכדורסל אמר לי שאנחנו הקבוצה הכי מרגשת בליגה. חלק גדול מהשחקנים הגיעו ישר מקבוצת הנוער דרכי ועשו את הקפיצה וגם בגזרת הזרים אני בהחלט יכול להגיד שזו קבוצה מרגשת, שריגשה גם אותי בתור מאמן, גם את המועדון ואת כל מי שליווה את הקבוצה. מהבחינה הזאת מדובר בעונה מיוחדת מאוד, בטח לאור איך שהתחלנו אותה. ברמת המטרות אני חושב שעמדנו לא בכולן אבל בחלקן הגדול. אחת מהמטרות הייתה לגדל, לפתח ולהצמיח צעירים ולתת להם צ’אנס בדרך לקריירה מקצוענית ואת זה עשינו בצורה יפה. המטרה השנייה הייתה להגיע לפלייאוף. באופן אישי אני מרגיש שלא עמדתי במטרות שהצבתי, שהיו להגיע לגמר אבל לא תמיד זה מצליח”.

כשפלג מדבר על הצעירים בקבוצה, הוא מתייחס בעיקר לגיל בני, מיכאל מושקוביץ', מייקל בריסקר וליאור קררה, שחזר לאחר פציעה של שנה וחצי. “ארבעת השחקנים האלה מיצבו את עצמם כשחקנים לגיטימיים בליגה ואני חושב שכולם יכולים לעשות את הקפיצה לליגת העל”, אמר פלג. “אני לא יודע אם כבר בעונה הבאה אבל בפוטנציאל ובגישה שלהם זה ארבעה שיכולים להיות שם. כמובן שיש גם את הקפטן הוותיק גיא לביא שהרבה מתנהל סביבו מבחינה מקצועית וגם התברכתי בשניים מהזרים המשובחים שיש”.

בבוקר המשחק השלישי מול רחובות התפרסמו ידיעות לפיהן פלג מועמד להחליף כבר העונה את עופר רחימי, שפוטר ממכבי חיפה שמסובכת במקום האחרון בליגת העל. “אין לי עוד תשובה לזה”, הגיב המאמן. “הדמעות עוד לא יבשו מהעונה הזאת, אבל יש הפתעות וגם אני צריך לחשוב. אני שלוש שנים כבר ברעננה, במקום שהוא טוב מאוד אלי. זה מקום מיוחד מאוד בהיבט האישי בשבילי וגם עבורי זה זמן לעצור רגע ולחשוב. זה נחמד שיש לי פתאום כל מיני אפשרויות אבל אם מתייחסים לחיפה ולסיטואציה שלה אז המצב שלה די מורכב. אין לי שום אמביציה לשם לקראת העונה הבאה, אבל אני כן יכול להסתכל על זה כאתגר אישי של לקחת קבוצה טיפה מפורקת ולנסות לאחד אותה. עוזר המאמן שם הוא החבר הכי טוב שלי, תומר שטיינהאור, אבל אני עוד לא במקום שאני יכול לחשוב על זה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר