שניר שוקר. צילום באדיבות הפועל רענה
שניר שוקר. צילום באדיבות הפועל רענה

שוקר משחזר: "חשבתי לעצמי 'יאללה נבעט אחורה, מה יכול להיות?'"

הפועל רעננה ממשיכה להיות הקבוצה הלוהטת של הפלייאוף התחתון והקפטן, שהדהים עם מספרת ב-0:4 על אשקלון משחזר את הרגע הגדול. עדי נמני חתם לעונה נוספת: “שמח להמשיך בבית שלי”

פורסם בתאריך: 9.5.18 12:08

עד כמה דינמי הכדורגל תעיד העובדה שממצב בו עד לא מזמן חששה הפועל רעננה להסתבך במאבקי התחתית לאחר נפילת המתח והאכזבה הגדולה בחצי גמר גביע המדינה, הרי שכעת נראה שהשחקנים של מנחם קורצקי עוד עלולים להצטער שהעונה הנוכחית אוטוטו מגיעה לסיומה. הצגת התכלית ב-0:4 על הפועל אשקלון שמרה על סיכוי קטן לחתום את העונה במקום השביעי, אבל מעבר לכך ממשיכה רעננה לשבור שיאי מועדון על ימין ועל שמאל. הניצחון המשכנע היה הרביעי ברציפות של הפועל רעננה, החמישי בששת משחקי הפלייאוף התחתון והראשון הביתי אי פעם על היורדת מאשקלון.

וכל הנתונים שטפטפנו לכם עד עכשיו הם רק המתאבן למנה העיקרית – המספרת הוירטואוזית של הקפטן הוותיק שניר שוקר, ששב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה והיה מספר אחד על המגרש. חברים קרובים שצפו בביצוע כבר הדביקו לו את הכינוי “שני-רונאלדו”. “רצתי בספרינט לרחבה, כרם בעט, הכדור פגע בבלם וכשהייתי עם הגב לשער הכדור הגיע בדיוק לגובה של מספרת”, שחזר הכובש. “חשבתי לעצמי ‘יאללה נבעט אחורה, מה יכול להיות?’. כשהסתובבתי עוד לא ידעתי אם הכדור נכנס או לא, אבל כשראיתי את אחד השחקנים עם הידיים על הראש הבנתי שזה גול “ואוו”. חגגתי והרגשתי בחלום עם שער ראשון אחרי עונה לא קלה שעברתי. שמח לסיים עם טעם טוב קבוצתית ואישית”.

כאמור, בשבת תפגוש הקבוצה את מכבי חיפה במחזור ה-33 והאחרון. ניצחון רענני, בתוספת הפסד של קריית שמונה לאשדוד ואיבוד נקודות של מכבי פתח תקוה לאשקלון, יסדרו לאשר אלון את המקום השביעי ומענק מיקום בפוטו פיניש.

“מנחם כבר אמר כמה פעמים שהוא לא רוצה שהעונה תיגמר”, מוסיף שוקר בחיוך. “כיף לנצח כל שבוע מחדש ומבחינתנו שהעונה הבאה תיפתח בעוד שבועיים. אנחנו שמחים שהצלחנו להשיג את המקום ה-9 ועכשיו נקווה לנצח בחיפה ושהקבוצות מעלינו ימעדו. בלי קשר כיף גדול לסיים מעל קבוצה כמו מכבי חיפה בטבלה”. שוקר, שחגג בשלישי השבוע יום הולדת 29, צפוי היה להיפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה להאריך את חוזהו. “רעננה היא הבית שלי ואני רואה את עצמי מסיים פה את הקריירה”, סיכם הקשר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר