עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

עדני דגן יאמן את מכבי רעננה: "עם הפנים לעוד קפיצת מדרגה"

המאמן, שזכה בחמש אליפויות ושבעה גביעי מדינה, יחליף את לירון שרף, שעזב למכבי רמת חן. "המשימה כעת היא לבנות את הסגל הכי טוב שאפשר לעונה הקרובה", אמר דגן

פורסם בתאריך: 15.5.18 11:34

עדני דגן מונה למאמן קבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה ויחליף את לירון שרף, שביקש להשתחרר מתפקידו אחרי שנתיים לטובת מכבי רמת חן. שרף הוביל אשתקד את רעננה למקום השביעי (הראשון בבית התחתון) ונחשב למוערך מאוד באגודה. "מכבי רעננה היא אגודה הגונה המכבדת את הספורט, בית לעובדיה, מקור גאווה, מקום מאפשר ותומך וקרש קפיצה למאמנים ושחקניות", נפרד שרף מקבוצתו בעונה החולפת.

מי שיתפוס את מקומו הוא כאמור דגן הוותיק (55), שברזומה שלו חמש אליפויות ושבעה גביעי מדינה בקבוצות שונות בכדורסל הנשים, כמו גם זכייה באליפות העולם לבתי ספר תיכוניים (ISF). בין השאר זכה דגן בדאבל היסטורי ובגביע נוסף עם בנות אשדוד ועוד קודם לכן בעונת 2008/9 זכה בגביע עם מכבי רמת חן לאחר ניצחון דרמטי בגמר על חודה של נקודה מול רמת השרון. "אני שמח להצטרף למכבי רעננה, מועדון עם מסורת כדורסל מקצועי של הרבה שנים", אמר דגן. "המשימה כעת היא לבנות את הסגל הכי טוב שאפשר לעונה הקרובה, לפתח כישרונות ממחלקת הנערות המצוינת של רעננה ולשמור על הצעירות ששיחקו בשנה שעברה. אנחנו עם הפנים לעוד קפיצת מדרגה".

יו"ר האגודה, יואב מזרחי, הוסיף: "אנו שמחים על מינויו של עדני דגן כמאמן הקבוצה בעונה הבאה. עדני מביא איתו ניסיון עצום ורקורד של אליפויות, שמכבי רעננה תצא נשכרת ממנו". על המאמן הקודם הוסיף היו"ר: "נפרדנו בצער מלירון שרף, אולם כאשר פנה אלינו לא התלבטנו לרגע ונתנו לו את ברכת הדרך. אנו מאמינים בו ומאחלים לו הצלחה בקבוצתו החדשה".

כאמור, רעננה סיימה את העונה החולפת בצורה מרשימה הרחק ממאבקי הירידה בראש הבית התחתון עם 31 נקודות, 10 ניצחונות לעומת 11 הפסדים, ולא הייתה רחוקה מהיסטוריה ומקום בשישייה הראשונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר