מנחם קורצקי. צילום אילן אסייג
מנחם קורצקי. צילום אילן אסייג

קורצקי חושב על העונה הבאה: גאנם, איילה ואורמוש מועמדים

למרות שסיימה אותה עם הפסד, הפועל רעננה סיימה עונה מוצלחת במקום התשיעי. המאמן, שימשיך בעונה הבאה, מתכנן את החיזוק. שוקר: “סיימנו את העונה בטעם טוב”

פורסם בתאריך: 16.5.18 11:39

ההפסד במחזור הסיום 2:0 למכבי חיפה בגארבג’ טיים לא ממש פגע בעונה המרשימה של הפועל רעננה, שהבטיחה את מקומה בליגת העל בשלב מוקדם מאוד כנגד כל התחזיות המוקדמות וסיימה במקום ה-9 עם 40 נקודות. במאזנה של רעננה 11 ניצחונות – חמישה מהם בפלייאוף התחתון, 7 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים.

“עשינו עונה מדהימה. אנשים לא זוכרים, אבל בתחילת נובמבר היינו במקום האחרון עם 4 נקודות וניצחון אחד בעשרה משחקים”, אמר הקפטן שניר שוקר. “סיימנו את העונה בצורה מצוינת עם פלייאוף מדהים והבטחנו את ההישארות הרבה לפני תום העונה. חשוב לזכור שגם היינו רחוקים פנדל אחד מגמר הגביע. ההפסד מול חיפה במחזור האחרון לא מסמל שום דבר ובהחלט סיימנו את העונה בטעם טוב”.

שוקר סיכם בעל פה על חוזה ארוך טווח לשלוש העונות הקרובות וצפוי לחתום רשמית בקרוב. “כמו כל הקבוצה פתחתי את העונה פחות טוב, אבל לקראת סיומה קיבלתי הרבה דקות משחק וקינחתי עם מספרת שיזכרו אותה עוד המון זמן”, סיכם הקפטן את השנה שעברה עליו מבחינה אישית.

המאמן מנחם קורצקי, שעם הגעתו חתם על חוזה לעונה וחצי וימשיך כצפוי לאור ההצלחה בעונה שהסתיימה, כבר החל לשקוד על ההכנות לעונה הבאה, כשמן הסתם עיקר החיזוק צפוי להתמקד בחוליית ההתקפה. יצוין כי רעננה מצאה העונה את הרשת 36 פעמים ב-33 מחזורים. בין המועמדים להצטרף נמצאים טל איילה ומירקו אורמוש, ששיחקו בשורות היורדת ללאומית הפועל אשקלון. שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא החלוץ הצעיר והמוכשר קייס גאנם, שמשחק העונה ברמת השרון מליגת המשנה וזוכה ללא מעט הצעות מליגת העל. מערכת היחסים הטובה של קורצקי עם אנשי רמת השרון עשויה כאמור להוביל את השחקן לשורות רעננה. מלבדם צפויים ברעננה לנסות ולשמר את מרבית שחקני הסגל, כשבמידת הצורך ייבחנו אלטרנטיבות ראויות.

השחקנים, שחגגו את אימון סיום העונה בהנפתו של המאמן באוויר ולאחר מכן שפכו עליו מים, יזכו לחופשה ארוכה וישובו לאימונים לקראת סוף חודש יוני. ב-15 ביולי צפויה הפועל רעננה לצאת למחנה האימון הטרום עונתי שייערך בפולין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר