קבוצת הילדות של הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה
קבוצת הילדות של הפועל רעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

רק כמעט: קבוצת הילדות של הפועל רעננה הפסידה בפנדלים בגמר הגביע

האדומות קיוו לשחזר את ההישג של קבוצת הנערות, אך הפסידו בתום מותחן דרמטי. "אני גאה בבנות על המשחק", אמר המאמן תמיר חבויניק

פורסם בתאריך: 29.5.18 12:08

קבוצת הילדות של הפועל רעננה קיוותה לשחזר את ההישג המרשים של קבוצת הנערות ולזכות בגביע שני תוך שבוע, אך נוצחה 4:3 בדו קרב פנדלים על ידי אס"א תל אביב לאחר 1:1 בתום הזמן החוקי וההארכה, בגמר שנערך באצטדיון המושבה.

שני סירוטה כבשה לזכות רעננה במחצית הראשונה, אך אס"א איזנה בפתיחת המחצית השנייה. התאומות סירוטה – שני ומאיה, כבשו בדו קרב הפנדלים' כמו גם נועה פרנפס ובתום שלוש בעיטות רעננה צעדה ביתרון 1:3 מבטיח. דווקא אז לא עמדו הרענניות בלחץ והחמיצו פעמיים בדרך לשוויון. שתי הקבוצות החטיאו את הפנדל השישי ואס"א הייתה זו שהכריעה את הגמר בפנדל השביעי אחרי עוד החמצה רעננית.

"ידעתי שבמעמד כזה הלחץ יהיה פקטור משמעותי", סיכם המאמן המוערך תמיר חבויניק, שמדריך את הקבוצה תקופה ארוכה חרף העובדה שלפני שנתיים עבר להתגורר בקיבוץ זיקים בדרום. "ניסינו לעשות הכנה אופטימלית למשחק באמצעות שיחות אישיות ועבודה עם פסיכולוגית הספורט נטליה ויינבוך, אך לצערי במבחן התוצאה זה לא צלח. יחד עם זאת, אני גאה בבנות על המשחק, ההקרבה, המחויבות והנחישות ועל כל העונה הנפלאה שעשינו. מאכזב מאוד לא לזכות ואכזרי עוד יותר כשזה קורה בפנדלים".

הסגל של חבויניק מורכב משחקניות בנות 12-14, כאשר בנוסף משחקות בקבוצה שחקניות מקבוצת הטרומיות (בנות 11) שהוקפצו לילדות. כמו כן, חמש שחקניות משנתון 2004 נמנות בקביעות עם סגל קבוצת הנערות של המועדון. אשתקד זכתה הקבוצה באליפות כאשר ניצחה בכל משחקיה, למעט אחד אותו סיימה בתיקו. גם בעונה שעברה העפילה הקבוצה לגמר הגביע, אך נוצחה.

גם העונה נחשבת הקבוצה לטובה ביותר בליגת הילדות מחוז שרון, כשניצחה בכל משחקיה למעט הפסד בודד. כדי לצמצם את התחרותיות השנה הוחלט כי לא תהיינה בליגה טבלאות ולכן הקבוצה לא תוכתר רשמית כאלופה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר