אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

המחליף של ברק פלג: אבנר יאור יאמן את מכבי רעננה בעונה הקרובה

מאמן העונה בליגה הלאומית בעונה שעברה יעמוד על הקווים: "מדובר באתגר חדש במקום טוב, הקבוצה תתבסס על שחקני בית". גיא לביא בודק אופציות בליגה העל

פורסם בתאריך: 19.6.18 13:19

קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה ביצעה שינוי מעניין בעמדת המאמן עם החתמתו של אבנר יאור לעונה הקרובה. יאור, שנבחר למאמן העונה אשתקד, מגיע לאחר שלוש עונות מרשימות במכבי רחובות, באחרונה שבהן הוביל את הקבוצה לסדרת חצי גמר הפלייאוף, בה הוכרעה 3:0 על ידי מכבי קריית גת. יאור יחליף בתפקיד את ברק פלג, שמצדו מסיים שלוש עונות טובות בקבוצה השרונית. בעונה החולפת הוביל פלג את רעננה למקום החמישי בליגה הסדירה עם רצף מרשים במיוחד של 12 ניצחונות רצופים ולסדרת רבע גמר הפלייאוף, בה נוצחה רעננה 2:1 על ידי רחובות, אותה הדריך כאמור יאור. פלג יאמן בעונה הבאה את מכבי חיפה, שירדה לליגה הלאומית ואותה הדריך במחזורי הסיום של העונה.

כדרכה בקודש, צפויה רעננה להתבסס על שחקני הבית שמנגנים כינור ראשון בשנים האחרונות. גיל בני, מייקל בריסקר וליאור קררה ימשיכו להרכיב את השלד של הסגל גם בעונה הבאה. הקפטן הוותיק גיא לביא, שנחשב לישראלי הבכיר בקבוצה, בודק אופציות בליגת העל וטרם ברור אם יישאר במועדון. לעומתו ווין לנגסטון, שהצטרף לקבוצה בתחילת הסיבוב השני והפך לבורג משמעותי, האריך את חוזהו וימשיך עונה נוספת. דניאל רון, שסיים גיל נוער, חתם גם הוא לעונה הקרובה.

"מדובר באתגר חדש במקום טוב. המועדון מתבסס על שחקני הבית שלו שזה דבר מבורך", אמר המאמן אבנר יאור. "נעשית במועדון עבודה מצוינת במחלקת הנוער שמעלה שחקנים טובים מאוד לבוגרים וזה מצב אידיאלי שיוצר תחושת שייכות וחיבור לקהילה המקומית. גיל בני, מייקל בריסקר וליאור קררה הם דוגמה לכך ויש להם הזדמנות מצוינת להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה". לגבי המטרות לקראת העונה הבאה הוסיף יאור: "כל קבוצה בליגה הזו רוצה להתחרות על מקום בפלייאוף. אנחנו נעשה מאמץ לבנות קבוצה מתחרה ואנרגטית כדי שגם אנחנו נהיה שם".

יאור נחשב לאחד המאמנים הוותיקים בליגת המשנה כאשר ברזומה שלו גם מספר עונות בליגת העל. בעונה הראשונה שלו ברחובות העלה את הקבוצה מהליגה הארצי ללאומית. בעונה הראשונה בליגה השנייה הוביל את הקבוצה למקום השישי בליגה ולפלייאוף, שם הודחה הקבוצה על ידי הפועל באר שבע. העונה האחרונה נפתחה עם לא מעט תקוות ברחובות כאשר הקבוצה הוליכה את הטבלה במשך לא מעט מחזורים, אך בסופו של דבר סיימה במקום הרביעי והודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי מכבי קריית גת.

ביום רביעי שעבר ערך המועדון את טקס סיום העונה, במעמד ראש העיר איתן גינזבורג. כ-400 שחקנים, הורים, מאמנים ואורחים, בהם יו"ר מנהלת ליגה לאומית עוגן יוחננוב, הגיעו למשכן למוזיקה ואומניות בעיר. שחקני הקבוצות שזכו בהישגים עלו לבמה לקבל גביעים, כמו גם מסיימי כיתה י"ב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר