עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הסגל מתגבש: שקאילה תומאס חתמה במכבי רעננה לעונה הקרובה

הפוורוורדית מצטרפת לסגל של עדני דגן לעונה הבאה כזרה השלישית. אופיר קסטן רז, בתה של קפטנית הקבוצה לשעבר אורלי קסטן, תצטרף לסגל לקראת העונה הבאה

פורסם בתאריך: 4.7.18 13:42

קבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה ממשיכה במלאכת הרכבת הסגל לקראת העונה הבאה בליגת העל תחת המאמן עדני דגן. הקבוצה החתימה השבוע את הזרה השלישית שלה לקראת עונת 2018/19, כשסגרה עם הפוורוורדית שקאילה תומאס. תומאס (22, 1.80 מטרים) שיחקה בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת פלורידה, בליגת המכללות של ארצות הברית והיא מדורגת במקום השני בכמות הנקודות בהיסטוריה של המכללה עם 1,971. בדראפט שנערך לפני כשלושה חודשים נבחרה תומאס במקום ה-23 על ידי לוס אנג’לס ספארקס.

בכך מצטרפת תומאס לשתי הזרות שחתמו מוקדם יותר הקיץ – הגארדית אמבר אורנג’ שהגיעה מאיטליה וקייטלירין רמירז, בוגרת אוניברסית טרוי האמריקאית. בנוסף אליהן הוחתמה גם המתאזרחת גבריאלה רובין, שתעביר ברעננה את עונתה הראשונה בישראל. רובין שיחקה 28 משחקים בליגת המכללות בעונה האחרונה, עם ממוצעים של 30 דקות, 12.5 נקודות, 4.0 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, 33% ל-3, ו- 78.4% מקו העונשין.

“אני עוקב אחרי תומאס והיה לי ברור שאני רוצה אותה אצלנו בעונה הקרובה”, אמר המאמן עדני דגן. “זוהי החתמה שתוכיח את עצמה. מדובר בשחקנית אתלטית מאוד שיודעת לשמור על הכדור ולהביא תוצאות. היא סוגרת את שלישיית הזרות שלנו יחד עם אמבר אורנג’ וקייטלין רמירז, שכבר הוחתמו, המתאזרחת גבריאלה רובין וכמה ישראליות מבטיחות הממשיכות בקבוצה. אנחנו נהיה העונה קבוצה שתתן דגש על צעירות, ויהיה לנו סגל חזק בעונה הקרובה”.

המועדון שם דגש בעונה הקרובה על צירוף ישראליות מבטיחות וחיזוק השלד המקומי, כאשר שירה בן דוד ומורן ספיר ימשיכו לעונה נוספת. בנוסף, הוחתמה גם מאי דיין (24, 1.70 מטרים) שצמחה באשדוד ושיחקה בשנים האחרונות באוניברסיטת טמפל (דיוויז’ן 1, NCAA), ובליגת העל במדי הפועל ראשל”צ, אליצור חולון ושנתיים בבנות הרצליה.

החתמה נוספת לעונה היא של השחקנית הצעירה אופיר קסטן רז (18, 1.75 מטרים) שמשחק בעמדה 3. קסטן רז הגיעה מאליצור רמלה אחרי שעברה שנה ראשונה בליגת העל לבוגרות. נחשבת לאחת מהשחקניות הבולטות בנבחרת הנערות אשר מתכוננת בימים אלה למשחקי אליפות אירופה. קסטן היא בתה של אורלי קסטן, שחקנית עבר וקפטנית מכבי רעננה לשעבר. “ב-1999 הובילה קסטן האם, כקפטנית הקבוצה, את מכבי רעננה לגביע המדינה, בעת שהיתה בהריון עם קסטן-רז הבת”, אמרו במועדון. “מבחינתנו, אופיר, מלבד היותה שחקנית צעירה ומבטיחה, היא העתיד של הכדורסל הישראלי”. אימוני הקבוצה יתחילו בחודש הבא עוד לפני הגעת השחקניות הזרות, כאשר אימונים סדירים ומלאים יתחילו בחודש ספטמבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר