גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה
גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה

הקפטן עוזב את מכבי רעננה: גיא לביא הצטרף לברק פלג במכבי חיפה

אחד השחקנים המזוהים ביותר עם מכבי רעננה חובר למאמנו בשנים האחרונות: "העדפתי ללכת לקבוצה שרוצה אותי, התקופה ברעננה הייתה היפה בחיים שלי", אמר השחקן

פורסם בתאריך: 11.7.18 13:33

גיא לביא, אחד השחקנים היותר מזוהים עם מכבי רעננה, עזב את הקבוצה וחתם לעונה אחת במכבי חיפה, שנשרה אשתקד לליגה הלאומית. לביא יחבור למאמן ברק פלג, שכזכור אימן אשתקד ברעננה ועזב אותה לטובת האתגר בתחתית ליגת העל, אך לא הצליח להשאיר את חיפה בליגה הבכירה.

יצוין כי לביא זכה להתעניינות מצד קבוצות ליגת העל ואף נפגש עם מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף, אך הדברים לא הבשילו לכדי הסכם. "הבנתי שכדי להגיע לליגת העל אני צריך לחכות שהקבוצות יהיו די סגורות ולהצטרף בתור שחקן 9-10", אמר לביא. "העדפתי ללכת לקבוצה שרוצה אותי, מאמן שרוצה אותי וגם לקבל חוזה טוב".

"גיא שחקן מגוון שתמיד נותן 100 אחוז לקבוצה. הוא לוחם ומשחק בעוצמה גבוהה בדיוק כמו שאני אוהב", החמיא מנגד פלג והוסיף: "הוא אחד המוסרים הטובים ביותר בליגה בשלוש השנים האחרונות".

לביא (26, 1.90 מ’) גדל ברעננה ונחשב כאמור לאחד מעמודי התווך של המועדון בו שיחק בשלוש העונות האחרונות. אשתקד הופיע ב-28 משחקים והעמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 37.5% מחוץ לקשת, 3.4 ריבאונדים וכן נתונים מרשימים במדדי האסיסטים – 5.8 והחטיפות – 2.6 – בשניהם דורג במקום השלישי בליגה הלאומית. בעונה האחרונה נבחר לחמישיית הישראלים בליגה.

בצעירותו נטל הרכז חלק באליפויות אירופה במדי נבחרות הקדטים, הנוער והעתודה של ישראל. ממוצע הקריירה שלו עומד על 9.4 נקודות, 3.1 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-2.2 חטיפות ב-138 משחקים שנפרסו על פני חמש עונות בלאומית. בעבר שיחק שלוש עונות בבני השרון בליגת העל ולפני כן תקופה קצרה בבני הרצליה.

על הפעם הראשונה שישחק מחוץ לאזור השרון אמר לביא: "זה מוזר. כל קיץ אני רגיל לדבר עם כולם ברעננה ומרגיש בבית. אלה אנשים שמחוברים אלי בפן האישי ומשהו שמעבר ליחסי עובד-מעביד. זה אתגר חדש ומעניין, מקום עם שאיפות, ציפיות ומטרות. אני נמצא בשלב בקריירה שאני מוכן לאתגר הזה. התקופה ברעננה הייתה הכי יפה שלי בחיים וכל מה שעשו בשבילי לא היה מובן מאליו. הכי מוזר יהיה להיכנס בעונה הבאה לחדר ההלבשה של הקבוצה האורחת במטרווסט ולשחק מולם, אבל רעננה תמיד תישאר הבית שלי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר