מייקל בריסקר. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
מייקל בריסקר. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

מייקל בריסקר ישאר במכבי רעננה, ג'ארמר גאלי חתם

הגארד הצעיר, שקלע 6 נקודות בניצחון העתודה על יוון, יפתח עונה שלישית במועדון. שגיב דוד וגל חלמיש הצטרפו גם הם לסגל של אבנר יאור

פורסם בתאריך: 18.7.18 11:42

קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה, מינוס הרכז גיא לביא פלוס המאמן החדש אבנר יאור, עסוקה בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה. לאחר עזיבתו של לביא למכבי חיפה הבהירו בקבוצה את הרצון להמשכיות מהעונה שעברה עם השארתו של הגארד מייקל בריסקר, שחקנה בן ה-20 של נבחרת העתודה שימשיך לעונה שלישית במועדון. ביום שני השבוע קלע בריסקר 6 נקודות בניצחון 84:106 של הנבחרת על יוון.

בריסקר ג'וניור היה אחד השחקנים המשמעותיים של רעננה בעונה החולפת עם שורה סטטיסטית מרשימה של 13.9 נקודות, 2.4 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים למשחק. שחקנים נוספים שימשיכו ברעננה הם גיל בני, גם הוא מנבחרת העתודה, הזר ויין לנגסטון, שכזכור הגיע באמצע העונה שעברה והוביל את רעננה לסדרה מרשימה של 12 ניצחונות רצופים, בטרם הוכרעה 2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי רחובות ואופק בר שי, שיפתח גם הוא עונה שלישית ברציפות ברעננה.

הזר השני של רעננה יהיה הפורוורד ג’ארמר גאלי, (26, 1.96 מ’) ששיחק בארבע העונות האחרונות במוסל פייקס מהליגה הראשונה בלוקסמבורג. בעונה שעברה העמיד גאלי ממוצעים מרשימים של 25.8 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק. שני שחקני רכש נוספים ידרימו לרעננה מאליצור קריית אתא – הפורוורד שגיב דוד והגארד/פורוורד גל חלמיש. דניאל רון מקבוצת הנוער יעלה כיתה ויצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת. כעת תר יאור אחר גארד או שניים נוספים שיעבו את החלק האחורי, כמו גם שני פורוורדים שצפויים להצטרף כדי להשלים את הסגל.

"בסך הכל ההכנה מתקדמת בקצב שאנחנו רוצים ונעשית בצורה מחושבת כדי ליצור איזון בתוך הקבוצה בין שחקנים צעירים ומוכשרים לשחקנים מנוסים יותר", אמר אבנר יאור. "חסרים לנו עוד מספר שחקנים בחלק הקדמי והאחורי להשלמת הסגל". בסוף אוגוסט צפויה הקבוצה לפתוח רשמית את אימוניה לקראת העונה שבפתח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר