באסל טאהא. צילום באדיבות הפועל רעננה
באסל טאהא. צילום באדיבות הפועל רעננה

בן בנימין ובאסל טאהא חתמו ברעננה. שוקר: "לא צריך להילחץ"

האדומים רשמו שני הפסדים וספיגה של שישה שערים בשני משחקיה האחרונים בגביע הטוטו. למרות זאת, הקפטן שניר שוקר בטוח: "לרעננה תהיה את אחת מחמש ההגנות הטובות בליגה"

פורסם בתאריך: 8.8.18 13:01

הפועל רעננה בטח לא פנטזה על זכייה בגביע הטוטו, אבל גם לא ציפתה לספק תצוגות חלשות כאלו עם שישה שערי חובה ב-180 דקות ואיבוד הסיכוי להתקדם במפעל השלישי בחשיבותו עוד לפני המחזור האחרון בשלב הבתים. השיא השלילי כמובן הגיע בתבוסה 4:2 לבני יהודה, שלמרות סגל חסר חגגה פעם אחר פעם על חוליית ההגנה – שאמורה על הנייר להיות החזקה יותר בשורות המועדון מהשרון. אם לא די בכך, במהלך השער הרביעי של מאוויס צ’יבוטה נפצע הבלם עידו לוי כשמתח את שריר הירך האחורי וצפוי לעבור צילום כדי לברר את חומרת הפציעה.

בנוסף, שום דבר לא מצדיק את ההתנהגות המכוערת של אמיליוס זובאס, שדחף בפראות את בן והבה לקראת הסיום, אבל נמניה ניקוליץ’ שבכלל לא היה באזור, בהחלט יכול היה להימנע מהעימות והניסיון “להחזיר” לשוער הזהובים – מהלך שעלה לו בצהוב שני ואדום. הבעיות במרכז ההגנה הובילו את רעננה להודיע על המשך דרכו של בן בנימין בקבוצה, לאחר שחתם לעונה נוספת. בלם הפועל כפר כנא מליגה א' צפון, באסל טאהא, חתם גם הוא, כשסגר על חוזה לארבע שנים. טאהא הוא קרוב משפחתו של לואיי, בלם הפועל באר שבע.

גורמים במועדון קבלו על הלו"ז הצפוף בו שיחקה הקבוצה — שלושה משחקים תוך שישה ימים, אבל הפורמט החדש של גביע הטוטו – למעט ארבע הנציגות במפעלים האירופיים – חל על תשע קבוצות נוספות. יצוין כי מלבד הגמר שישוחק בחול המועד סוכות, ריבוי המשחקים נועד לקבוע את זהות שתי האחרונות במפעל עוד לפני השריקה הראשונה של משחקי הליגה.

"לא צריך להילחץ, אלו אמנם משחקים רשמיים בגביע הטוטו, אבל אני מאמין שלליגה תגיע הפועל רעננה חזקה ומחוברת יותר", אמר הקפטן שניר שוקר. "לקבל ארבעה שערים זה לא נעים ולא משנה אם מדובר במשחק רשמי, משחק אימון או אפילו אימון בינינו לבין עצמנו. כמות המשחקים לא אידיאלית אבל מדובר בתקופת הכנה לליגה ואני סומך על מנחם קורצקי והצוות המקצועי שיחזירו אותנו למסלול ונחזור להציג את האופי החזק שכל כך מאפיין את רעננה בשנים האחרונות. למרות המשחקים האחרונים, אני משוכנע שלהפועל רעננה תהיה את אחת מחמש ההגנות הטובות בליגה ואנחנו מציגים כבר כמה שנים משחק הגנה מצוין".

החלוץ אריאל תיירי נגוקאם, שכזכור אושפז במחנה האימונים עם חשש למלריה, שב לאימונים בתחילת השבוע, אך במקביל נעשים מאמצים לחזק את החלק הקדמי בחלוץ או שניים בעלי שיעור קומה ולא מן הנמנע שבסופו של דבר ימצא את עצמו נגוקאם מחוץ לקבוצה. מי שמרשים בחלק הקדמי הוא האורוגוואי מרטין אלאניס, שכבש שער נאה בהפסד האחרון ובקבוצה ציינו לטובה את הטכניקה המשובחת שלו ברגל שמאל.

בתום שלושה משחקים במאזנה של רעננה נקודה בודדת והיא מדורגת רביעית בבית ב’ בגביע הטוטו. בראשון הבא תסיים את שלב הבתים כשתארח באצטדיון רמת גן את מכבי פתח תקוה ולאחר מכן תנשור למשחקי המיקום. עד כה צברה הקבוצה מענקים בסך 100 אלף שקלים שכן הטוטו מעניק השנה מענק בסך 40 אלף שקלים לתיקו ו-30 אלף גם בעבור הפסד. כידוע, כל שקל חשוב בתקציב הצנוע של רעננה ומענקי המיקום נעים בין 350 אלף שקלים לקבוצה שתסיים חמישית (חצי הגמר כבר לא רלוונטי) ועד 110 אלף לקבוצה שתדורג במקום ה-14 והאחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר