הפועל רעננה מול סכנין. צילום: הפועל רעננה
הפועל רעננה מול סכנין. צילום: הפועל רעננה

"אנחנו אופטימיים לקראת המשך הדרך, נבנתה קבוצה טובה בהפועל רעננה"

האדומים פתחו את העונה עם תיקו מול בני סכנין, אך המגן עדי נמני בטוח שהשיפור עוד יגיע. בשבת יארחו האדומים לראשונה בליגה באצטדיון רמת גן, את עירוני קריית שמונה וחיים סילבס

פורסם בתאריך: 29.8.18 14:00

פתיחת העונה של הפועל רעננה עונה להגדרה לא בשר, לא חלב. מצד אחד, תיקו מאופס מול בני סכנין בדוחא, שאף פעם לא נחשב למגרש קל. אך מצד שני, רעננה לא הצליחה להכריע קבוצה שהייתה רחוקה מלעשות הכנה אידיאלית ועברה בבקרה התקציבית רק בבוקר המשחק. מחווה מרגשת במהלך ההתמודדות הייתה מצדו של השוער אסף צור – אחת מנקודות האור במשחק שקט ויציב, שעלה למגרש עם סרט שחור על זרועו לזכרו של עודד דוקטורי ז”ל, פעיל מוכר במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה (בה גדל צור) שנפטר לאחרונה מדוב לב והוא בן 51 בלבד. "נקודה בדוחא זה בסדר גמור ואנחנו מבסוטים. הרבה קבוצות עוד יאבדו שם נקודות”, אמר המגן עדי נמני. “יש דברים שעוד נעבוד עליהם ונתקן את מה שצריך".

בשבת (18:00, אצטדיון רמת גן) תארח רעננה לראשונה בליגה ב”מגרשה הביתי” החדש את עירוני קריית שמונה, שמגיעה במצב רוח מרומם אחרי התיקו 1:1 במחזור הפתיחה מול האלופה הפועל באר שבע. כזכור, במשחקי הדירוג בגביע הטוטו גברה רעננה 0:1 על הקבוצה של חיים סילבס ותשמח לשחזר את התוצאה גם בליגה. "היו לנו את משחקי גביע הטוטו כדי להסתגל לתנאים של אצטדיון רמת גן. הספקנו להכיר את המגרש הזה ואני מקווה שנעשה משחק טוב ונצבור נקודות”, אמר נמני, שאגב בספק להתמודדות בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. “צפוי משחק קשה לשתי הקבוצות, אבל אני מקווה שאנחנו נרצה יותר ונדע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנחנו מאוד אופטימיים לקראת המשך הדרך. נבנתה כאן קבוצה טובה עם בסיס חזק שאני מאמין שעוד תתחזק ותעשה דברים יפים בליגה".

מגן הנבחרת האולימפית, ירדן כהן, האריך את חוזהו ברעננה בארבע עונות נוספות, עד עונת 2021/022. מרעננה נמסר כי בקבוצה גאים להמשיך לפתח ולהשביח שחקנים תוצרת בית מתוך כוונה לחשוב על עתיד המועדון. לצד קייס גאנם הכישרוני שצורף מרמת השרון, בקבוצה עושים מאמצים להתחזק בחלוץ נוסף עד תום מועד ההעברות. הקשר יובל טיטלמן הוצע להפועל פתח תקוה מהלאומית, כשרעננה עשויה לנסות ולהשאיל לקבוצה אחרת גם את הבלם באסל טאהא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר