בן והבה רואה את שחקני מכבי תל אביב חוגגים. צילום: ניר קידר
בן והבה רואה את שחקני מכבי תל אביב חוגגים. צילום: ניר קידר

אכזבה בהפועל רעננה: "קיבלנו סטירה ואני מקווה שהיא תעיר אותנו"

התבוסה 4:1 של הפועל רעננה למכבי תל אביב גרמה לדריכות במועדון לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת. הניסיונות לצרף את מתן חוזז לא צלחו

פורסם בתאריך: 17.9.18 13:13

אף אחד לא חשב שהפועל רעננה בנויה להפתיע את מכבי תל אביב בשלב מוקדם כל כך של העונה, ובכל זאת אחרי מחצית ראשונה מעודדת עם שתי הזדמנויות גדולות של טל איילה ויכולת מצוינת בשער של אסף צור הצעיר, התבוסה 4:1 בכל זאת מאכזבת. המאמן מנחם קורצקי, שעלה במערך זהיר של שלושה בלמים, הודה כי טעה במחצית השנייה כשעבר לשחק עם רביעיית הגנה – מה שעלה בסופו של דבר לקבוצתו בשלושה שערים נוספים.

"לעשות חילוף התקפי נגד מכבי תל אביב (כרם ארשיד במקומו של דין מימוני, א”ב) זה הימור לטוב ולרע", אמר שחקן בקבוצה. "גם עם שני בלמים לא צריך לספוג ארבעה שערים, אבל רצינו להשוות, יצאנו קדימה ומטבע הדברים שיחקנו פחות הגנתי. ברור שאם היינו מנצלים את ההזדמנויות במצב של 0:0 הכל היה נראה אחרת". באופן מפתיע, הזרים מרטין אלאניס ואריאל תיירי נגוקאם לא נכללו בסגל למשחק.

עם תום חלון ההעברות, קיוו ברעננה לקבל בהשאלה ברגע האחרון את החלוץ מתן חוזז, אבל הדבר לא יצא לבסוף לפועל. בר ירוחם, ששיחק אשתקד בשורות היורדת לליגה א’ מכבי הרצליה ונבחן בקבוצה, קיבל ביום ראשון הודעה כי הוא משוחרר ולא יצטרף לרעננה.

בשבת (18:45, אצטדיון רמת גן) תארח רעננה את מ.ס אשדוד, שתגיע אחרי הניצחון המרשים מול הפועל באר שבע. לרשות קורצקי יעמוד סגל מלא. "קיבלנו סטירה ואני מקווה שהיא תעיר אותנו", אמר שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות. "אשדוד זו קבוצה שכביכול מתמודדת איתנו והיא כבר צברה עד עכשיו נקודות חשובות להמשך הדרך. חשוב לנו מאוד לחזור מהר למסלול ולצאת עם נקודות מהמשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר