מירקו אורמוש. צילום: מעיין קריסי
מירקו אורמוש. צילום: מעיין קריסי

מחצית אחת, נקודה אחת: 1:1 להפועל רעננה מול אשדוד

האדומים הציגו מחצית ראשונה נהדרת, אך שילמו את המחיר על מחצית שנייה חלשה. כרם ארשיד כבש, יוסיף איבנצ'יץ' השווה לקראת הסיום

פורסם בתאריך: 22.9.18 20:44

הפועל רעננה יכולה להרגיש הערב (שבת) מאוכזבת אחרי התיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד. מחצית ראשונה מצוינת של האדומים עם כדורגל שוטף ושלל מצבים, לא הספיקה מול מחצית שנייה חלשה עם חילופים הגנתיים, שהייתה עלולה לעלות לה גם בהפסד.

המחצית הראשונה הייתה כאמור הטובה ביותר של רעננה העונה ורק בנס הסתיימה "רק" ביתרון 0:1 משער מצוין בדקה ה-29. מירקו אורמוש חטף כדור מטום בן זקן, הטעה אותו פעם נוספת והכין כדור על מגש לכרם ארשיד, שבלי לעצור שלח בשמאל לחיבורים. לפני ואחרי יכולים היו אורמוש, טל איילה וקייס גאנם להגדיל את התוצאה, אבל מצאו את יואב ג'ראפי מוכן. מנגד, הרחקה לא טובה של נמניה ניקוליץ' שתי דקות להפסקה כמעט הסתיימה בשער עצמי, אבל אסף צור היה ערני ומנע שער.

רעננה נחלשה בחצי השני ומשום מה הסתגרה בהגנה. בדקה ה-66 היא כמעט ספגה מרגלי רומאן הבראן אבל צור בעצירה גדולה שמר על היתרון. שתי דקות לסיום גם הוא לא עזר. בן זקן הגביה מימין ויוסיפ איבנצ'יץ' נגח בקלילות את השוויון, 1:1 בסיום. במחזור הבא תתארח רעננה אצל בני יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר