אימון הפתיחה של מכבי רעננה. צילום באדיבות מכבי רעננה
אימון הפתיחה של מכבי רעננה. צילום באדיבות מכבי רעננה

מכבי רעננה פתחה את האימונים: "יש לנו קבוצה צעירה וחזקה"

הקבוצה של עדני דגן החלה באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה עם נחיתתן בארץ של השחקניות הזרות. “אני מצפה לעונה מעניינת ולהישגים טובים”, אמר המאמן

פורסם בתאריך: 3.10.18 12:53

קבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה העלו בימים האחרונים הילוך בכל הנוגע להכנות של הקבוצה לעונה הבאה. הקבוצה פתחה את אימוניה השבוע בסגל מלא, כאשר המשחק הראשון של הקבוצה בליגת אתנה ווינר סל יתקיים ב-22.10 מול אליצור רמלה.

"יש לנו קבוצה צעירה וחזקה שנכנסה במוטיבציה ומשמעת עצמית גבוהה לאימונים", אמר השבוע המאמן עדני דגן, שפותח את עונתו הראשונה בקבוצה. "עובד איתי בצוות המקצועי עוזר המאמן נדב שומרון, שמעניק כאן ערך מוסף של עבודה פרטנית וקבוצתית עם השחקניות. אני מצפה לעונה מעניינת ולהישגים טובים בהתאמה".

מי שהצטרפה לאימונים השבוע היא שקאילה תומאס, פורוורדית בת 22 (1.80 מטרים), ששיחקה ארבע שנים באונירסיטת פלורידה בליגת המכללות ACC. תומאס דורגה מספר 23 בדראפט של ה-WNBA עם ממוצע קליעות 14.6 לאורך ארבע שנות קריירה מקצוענית, עם צבירת נקודות כוללת שדורגה שנייה בהיסטוריה של הקבוצה (1,971 נקודות במצטבר).

כמו כן הצטרפה לאימונים אמבר אורנג’, גארדית בת 25 (1.70 מטרים), בוגרת אוניברסיטת סטאנפורד, בחירה מספר 23 בדראפט 2015 של ה- WNBA. בשתי העונות האחרונות שיחקה באיטליה ובגרמניה, עם סטטיסטיקה של 28 דקות למשחק, 15.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו—3.2 אסיסטים בקבוצה הגרמנית, שזכתה באליפות המדינה, נבחרה אורנג’ למצטיינת בסדרת הגמר עם 22.3 נקודות בממוצע. מי שעוד החלה באימונים היא הסנטרית קייטלין רמירז בת ה-23 (1.87 מטרים), בוגרת קבוצת אוניברסיטת טרוי האמריקאית מליגת המכללות.

הסגל הישראלי כולל גם את אופיר קסטן רז (18, 1.75 מטרים) שמשחק בעמדה 3. קסטן רז הגיעה מאליצור רמלה אחרי שעברה שנה ראשונה בליגת העל לבוגרות. קסטן היא בתה של אורלי קסטן, שחקנית עבר בנבחרת ישראל וקפטנית מכבי רעננה לשעבר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר