אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

מכבי רעננה בגמר גביע הליגה: "החבר'ה מתחילים להכיר אחד את השני ולהיות מתואמים"

מכבי רעננה פתחה את העונה בצורה טובה עם העפלה לגמר גביע הליגה הלאומית. בשלישי תפתח את משחקי הליגה במשחק חוץ מול קריית מוצקין

פורסם בתאריך: 3.10.18 14:13

קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה נראית מוכנה מתמיד לפתיחת העונה בליגה הלאומית בשלישי, עת תארח (מטרווסט, 19:30) את מכבי קריית מוצקין. השרונים, תחת המאמן החדש אבנר יאור, נראו מצוין בטורניר גביע הליגה הלאומית. לאחר שלושה ניצחונות בבית המוקדם על מכבי הוד השרון, הפועל רמת גן/גבעתיים ועליונות מוחלטת בדרבי השרון בו הביסה 77:109 הפועל כפר סבא, העפילה רעננה מראש הבית לשלב חצי הגמר, בו גברה בשני השבוע 90:100 על האקסית של מאמנה הנוכחי, מכבי רחובות. היריבה מהשפלה הוליכה 21:27 בתום הרבע הראשון, אבל מכאן והלאה העבירה רעננה הילוך וירדה להפסקה ביתרון 46:49. המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השנייה, כשרעננה בורחת לניצחון בחמש הדקות האחרונות ומבטיחה את הכרטיס לגמר.

ג'רמאר גאלי, שנראה כמועמד לגיטימי להיות האקס פקטור של רעננה העונה, להט עם 41 נקודות כולל 7 שלשות מ-10 ניסיונות מחוץ לקשת, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מייקל בריסקר, שחקן נבחרת העתודה שזכתה הקיץ באליפות אירופה, הוסיף 15 נקודות. ביום חמישי תפגוש רעננה בגמר את אליצור קריית אתא (גברה בחצי הגמר על אליצור נתניה) בקרב על התואר הראשון של העונה בליגת המשנה.

"אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו. החבר'ה מתחילים להכיר אחד על השני ולהיות מתואמים גם בהגנה וגם בהתקפה", אמר יאור. "כרגע זה תהליך שכולל בעיקר לשחק ביחד ולבנות אמון. עם זאת, הליגה אוטוטו מתחילה ואין לנו הרבה זמן. יש דברים טובים ויש כאלה שעם הזמן נצטרך לגרום להם להיות טובים יותר", הוסיף המאמן לקראת האתגר החדש הניצב בפניו. "כמו כולם גם אנחנו עובדים יחד בדיוק חודש וזה עדיין קצת מוקדם, אבל מצד שני צריך להגיע ברמת מוכנות גבוהה ככל האפשר לפתיחת הליגה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר