בן והבה. צילום: מעיין קריסי
בן והבה. צילום: מעיין קריסי

הפרחים לחיימוב: 1:1 להפועל רעננה מול מכבי חיפה

האדומים הציגו משחק בינוני, אך מרטין אלאניס ניצל טעות של שוער האורחת בתוספת הזמן כדי לסדר למנחם קורצקי נקודה חשובה

פורסם בתאריך: 6.10.18 20:06

להפועל רעננה לא הגיע הערב (שבת) לצאת עם שום דבר מאיצטדיון רמת גן, אבל כשהיריבה היא מכבי חיפה הלחוצה תמיד יש מקום לאופטימיות, 1:1 בסיום. הפרחים לגיא חיימוב, שבהשמטה אומללה אחרי בעיטה של נמניה ניקוליץ' דקה בתוך תוספת הזמן אפשר למחליף מאורוגוואי מרטין אלאניס לדחוק מקרוב את שער השוויון ולהציל את קבוצתו מהפסד. אגב, בעימות בין השניים חמש דקות קודם לכן ניצח השוער, אבל איש לא יזכור זאת.

חיפה שכבה על השער של רעננה במחצית הראשונה ובדקה ה-18 ניקיטה רוקאביצה כבר הכניע את אסף צור, אבל בן והבה הציל מקו השער. בהמשך ניסה שלומי אזולאי מרחוק ומצא את צור מוכן ולאחר מכן הגיעו נגיחות מקרוב של סאן מנחם ומוחמד עוואד שרק בנס לא מצאו את המסגרת.

מנגד, נמניה ניקוליץ' בהזדמנות בודדת בעט מפינת הרחבה ליד הקורה הרחוקה, 0:0 במחצית. שער היתרון הירוק הגיע בדקה ה-54. ג'ורג' מנדז'ק חטף כדור מקייס גאנם במחצית המגרש ושלח את רוקאביצה, שהקדים את עדי נמני ובעט כדור חלש שפגע בגופו של דין מימוני וחדר לרשת, 0:1. בהמשך צור המשיך להצטיין בין הקורות, ובדיוק כשכולם סברו שרעננה תישאר רק עם המחמאות, הגיעו חיימוב את אלאניס והוסיפו למאזנה נקודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר