מוחמד שכר צילום עמית אהורני
מוחמד שכר צילום עמית אהרני

אלחנדרו ברברו קרוב לחתימה בהפועל רעננה

בקבוצה מקווים להשלים את צירופו של הקשר הארגנטינאי ששיחק בקפריסין, מוחמד שכר האריך את חוזהו

פורסם בתאריך: 15.6.17 15:23

בהפועל רעננה מקדמים את ההיערכות לעונה הבאה, כשהצוות המקצועי- המאמן דודו אברהם ועוזרו דני בונדר – ממשיכים בתהליך הרכבת הסגל. לאחר החתמתו של הקשר הסרבי מרקו אדאמוביץ' מקבוצת קרמיוטיסה שנשרה בסיום העונה מהליגה הבכירה בקפריסין, מקווה הפועל רעננה לסגור את הקצוות מול קשר נוסף עם רזומה באי השכן. מדובר באלחנדרו ברברו (25), שגם הוא שיחק בעונה החולפת בקרמיוטיסה כמושאל מאופולון לימסול. ברזומה של השחקן רשומות גם קדנציות בבאנפילד, אול בויז וסאן לורנצו מארגנטינה ובמועדון הפאר נאסיונל מאורוגוואי. כמו כן נמצאת הקבוצה במשא ומתן מתקדם עם שוער קרואטי. מי שעוד יהיה חלק מהסגל, הוא כרם ארשיד, שחוזר לקדנציה נוספת בקבוצה מהפועל עפולה.
שם מסקרן נוסף שעובר להפועל רעננה הוא רועי לוי (17), שמצטרף מקבוצת הנוער של הפועל כפר סבא. אורן ניסים, מאמן החלוצים במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, סיפר השבוע על השחקן: "רועי התחיל את העונה בקבוצת נערים א' והועלה לקבוצת הנוער, כשהוא מצטיין בשתי המסגרות. רועי בועט בשני הרגליים, הוא גבוה, חזק ומהיר, ויכול לשחק גם על הקו וגם באמצע. האחד על אחד שלו הוא קטלני וקשה מאוד לעצור אותו. מעבר לזה שמדובר בשחקן מאוד כישרוני , רועי הוא גם ילד טוב ומיוחד. אני בטוח שיהיה לו הרבה מה להציע להפועל רעננה".
מוחמד שכר האריך את חוזהו בקבוצה עד שנת 2021. גיל קופר, מנכ"ל הפועל רעננה, התייחס להמשך השידוך עם החלוץ וציין: "אני שמח שמוחמד מוחא הולך ומתפתח במועדון, במיוחד כשמדובר בשחקן בית שלנו. אני בטוח ביכולתו לתרום להפועל רעננה בעונות הקרובות".
הקבוצה החתימה בנוסף לחמש שנים את המגן עמית כהן (18), ממצטייני העונה האחרונה בקבוצת הנוער.
גורם במועדון הרחיב השבוע על האג'נדה שמנחה את הרכבת הסגל: "הצוות המקצועי מנסה לעשות משהו קצת שונה, הכוונה היא לגבש קבוצה יותר מאוזנת ויוזמת, זה קו המחשבה".
לגזרת העוזבים שכללה שמות כמו אריק ינקו, יובל שבתאי ואלעד גבאי, מצטרף גם שחקן הבית אלי בבייב. השבוע בשיחה עם "ספורט צומת השרון" ציין הקשר: "כבר שנתיים שאני מבקש להשתחרר ולצאת לדרך חדשה. אני שמח שהקיץ במועדון נענו לבקשתי. אני מחפש יעד חדש, כשיש גם דיבורים על אירופה".
מהפועל רעננה נמסר: "הקבוצה רוצה להודות לאלי בבייב אשר היה שחקן מפתח בסגל הקבוצה בשנים האחרונות. לאחר שיחה בין הצדדים ולאור תחושת המיצוי המשותפת הוחלט על פרידה הדדית. אנחנו מודים לאלי על תרומתו, הוא תמיד יישאר בן בית אצלנו".
הקבוצה מחפשת עדיין מאמן שוערים חדש במקומו של עמי גניש שעזב לבית"ר ירושלים. אימוני הקבוצה ייצאו לדרך ב־28 ביוני, ושני משחקי הכנה ראשונים כבר נסגרו: ב־7 ביולי תפגוש הקבוצה את העולה החדשה לליגת העל, מכבי נתניה, וב־13 ביוני היא תתמודד מול מכבי הרצליה מהליגה הלאומית. ב־15 ביולי תמריא הפועל רעננה לפולין, למחנה קדם העונה שייערך בגדנסק.
ובנושא אחר: מנתוני שפרסמה מנהלת הליגות ונוגעים לכמות האוהדים במגרשים בעונת 2016-2017, עולה כי ממוצע הצופים במשחקי הבית של הפועל רעננה עמד על 1,752. הכמות, יש לציין, מתייחסת לכלל הקהל שהגיע לאיצטדיון בנתניה, כלומר אוהדי הקבוצה הביתית ואוהדי הקבוצה האורחת גם יחד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר