ילדים א הפועל רעננה צילום באדיבות קבוצת ילדים א של הפועל רעננה
ילדים א הפועל רעננה צילום באדיבות קבוצת ילדים א של הפועל רעננה

בקבוצת ילדים א' של הפועל רעננה מסכמים עונה מוצלחת

קבוצת ילדים א' של הפועל רעננה סיימה את העונה בליגת הכדורגל של מחוז שרון. המאמן אוהד בר הדס: "מדובר בקבוצה מקצועית לכל דבר ועניין"

פורסם בתאריך: 17.6.17 10:47

בעונת המשחקים 2016-2017, שלח מועדון הכדורגל של הפועל רעננה שתי נציגות לליגות ילדים א'. מדובר בהפועל רעננה ששיחקה במסגרת מחוז שרון ובהפועל רעננה צו פיוס ששיחקה במסגרת מחוז שרון2.

את הפועל רעננה הוביל אוהד בר הדס, עבורו זו היתה שנה ראשונה כמאמן הקבוצה, כשיחד איתו כלל הצוות גם את מאמן הכושר אבי אלטון ואת מנהל הקבוצה פיני עזריה. עמי וזאנה, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל רעננה ועוזרו רפי יצחקי (שהדריך במקביל גם את קבוצת נערים א' של האגודה), ליוו, תמכו וסייעו.

מחוז שרון איגד 16 קבוצות, כשהמחזור הראשון יצא לדרך בראשית חודש נובמבר והמחזור ה־30, שנעל את העונה, נערך בסוף חודש מאי. אחד ממשחקי השיא של הקבוצה היה בסוף חודש ינואר האחרון, כשהיא הביסה בתצוגה מרשימה 0:5 את הפועל מטה אשר. "במשחק חוץ קשה, החבר'ה לא נבהלו. הם עלו למגרש נחושים ובטוחים בעצמם, והציגו כדורגל תכליתי ויפה לעין", משחזר המאמן, "באותו משחק היה פשוט תענוג לראות את הקבוצה". משחק נוסף, שהראה על האופי של הקבוצה, היה ניצחון החוץ באמצע חודש מרץ 0:1 על מכבי ברקאי, שהושג באחד המגרשים היותר ביתיים בליגה. על שיטת המשחק שהנחיל לקבוצה מספר המאמן: "אנחנו משחקים עם שלושה בלמים מאחור ושישה קשרים. הדגשים שלי הם על הנעת כדור מסודרת מההגנה להתקפה, הרבה מסירות ותנועה ללא כדור, כמו גם לחץ גבוה על היריבות". באשר ליעדים שהציב לקבוצה, מפרט בר הדס: "המטרות ששמנו לעצמנו הן לקדם את השחקנים ברמה האישית ואת הקבוצה כמכלול. אני יכול לומר שבהחלט ניתן לראות שיפור והתקדמות ביחס לתחילת העבודה המשותפת בקיץ שעבר".

הסגל עצמו עמד על 22 שחקנים – מרביתם תושבי רעננה, ילידי השנתונים 2003-2004, כשבקבוצה מבקשים לציין את מוסר העבודה והרצינות של החבר'ה. "לא מדובר פה בעוד חוג של אחר הצהריים, אלא בקבוצת כדורגל מקצועית לכל דבר ועניין", מבהיר בר הדס, "השחקנים מבינים שהם נמצאים במסגרת תובענית, ויודעים שהדרך להצלחה עוברת דרך עבודה קשה, התמדה ומחויבות. לשם כך החבר'ה מוותרים על בילויים בסופי שבוע ופעילויות אחרות בשעות אחר הצהרים, ומקדישים את עצמם לכדורגל ולקבוצה". עוד מוסיף המאמן: "הקבוצה קיימה לאורך העונה אסיפות שבועיות בנושאים מקצועיים, כולל ניתוחי וידאו. מתוך רצון להביא לצמיחה ושדרוג של כל שחקן ושחקן, נדרשו החבר'ה לאחר צפייה משותפת בווידאו להגיש לי דוחות מפורטים בהן ניתחו את רמת משחקם ואת הפעולות שביצעו. הדוחות הללו נקראו ביסודיות ונענו בפידבק מיידי ומפורט".

לצד מסגרת האימונים ומשחקי הליגה, בקבוצה נהגו אחת לכמה שבועות לשבור את שגרה עם ארוחות גיבוש ופעילויות משותפות בקאנטרי קלאב, שתרמו גם הן לחיבור ולגיבוש בין שחקני הסגל.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר