נמניה ניקוליץ'. צילום: מעיין קריסי
נמניה ניקוליץ'. צילום: מעיין קריסי

ניקוליץ': "רוצים לחזור עם נקודות מהמשחק מול הפועל באר שבע"

הפועל רעננה תצא בשבת למשחק חוץ מול האלופה, והקשר מאמין שלא מדובר בקרב אבוד. במועדון רוצים להתחזק בבלם בחודש ינואר, שמם של יבגני ברקמן ועידן אהדנני עלה.  שחקני הקבוצה ביקרו בבית "איזי שפירא"

פורסם בתאריך: 17.10.18 12:19

לאחר שהצליחה לסחוט תיקו ממכבי חיפה במחזור הקודם ולקראת המפגש עם האלופה הפועל באר שבע ביום שבת (20:30) בטרנר, בהפועל רעננה מנסים לשמור על אופטימיות. "המטרה היא לא להפסיד, אנחנו רוצים לחזור עם נקודות למרות שברור לנו שיהיה קשה כי באר שבע חייבת להשיג את הנקודות", מסביר נמניה ניקוליץ'. "נצטרך להכין את עצמנו כמו שצריך למפגש מול קבוצה חזקה עם שחקנים אינדיבידואליים אדירים שיש לה איכות נהדרת. אני מקווה שנהיה טובים, נצטרך לשחק חזק".

האדומים יודעים כי הפסד עלול להוריד אותם אל מתחת לקו האדום במידה ובית"ר ירושלים תנצח את מ.ס אשדוד והפועל חיפה את הפועל קרית שמונה. עם שש נקודות בלבד משישה משחקים בהפועל רעננה מבינים כי קצב צבירת הנקודות כרגע הוא גבולי ועשוי שלא להספיק כדי לשרוד העונה בליגה, וכבר חושבים על חיזוק. הקבוצה ספגה עשרה שערים העונה, כשרק שתי הקבוצות בשני המקומות האחרונים ספגו יותר ממנה, והיא מחפשת פתרונות הגנתיים. לוח השנה אמנם עוד מראה אוקטובר, אך הצוות המקצועי כבר חושב קדימה לחלון ההעברות של חודש ינואר ומעוניין להתחזק בבלם. בקבוצה ינסו להנחית בלם זר, אך גם מחפשים בשוק המקומי. הרעננים ינסו להחתים את בלם הפועל כפר סבא יבגני ברקמן, כאשר גם שמו של עידן אהדנני עלה, אם במכבי פתח תקוה יסכימו לשחררו בהשאלה.

לפחות בצד ההתקפי האדומים חווים קצת נחת ומרוצים מההופעות של אור דסה וקייס גאנם בנבחרת הצעירה השבוע. האחרון ערך הופעת בכורה מרשימה במיוחד במדים הלאומיים עם צמד שעזר לנבחרת לנצח 0:3 את קוסובו. עם החזרה לאימוני רעננה הוא זכה לברכות חמות מהצוות המקצועי ומשחקני הקבוצה.

ומחוץ לכר הדשא, שלושת שחקני הקבוצה, בן בנימין, עדי נמני וניב אנטמן ביקרו השבוע בבית "איזי שפירא", שם ביקרו את הילדים ואף שיחקו עם חלקם כדורגל. בית איזי שפירא הוא ארגון פורץ דרך הפועל כבר כ-40 שנה, משפיע על חייהם של כחצי מיליון בוגרים וילדים בשנה ומהווה מודל לעשייה בתחום הן במישור הארצי והן בזה הבינלאומי. הארגון נוסד לזכרו של איזי שפירא ז"ל ובהמשך לדרכו ולפילוסופית החיים שלו, כי "לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ובהתאם למלוא יכולותיו". הארגון פועל כדי להבטיח לאנשים עם מוגבלויות שותפות מלאה בחיי הקהילה ואיכות חיים טובה יותר, כאשר כל אדם עם מוגבלות הינו אזרח שווה זכויות, מעורב ופעיל בחיי הקהילה. זאת על ידי מתן ופיתוח שירותים חינוכיים טיפוליים חדשניים, פעילות רחבה ליצירת שינוי עמדות חברתי והפעלת מרכז למצוינות, מחקר והכשרה מקצועית בתחום המוגבלויות.

שחקני רעננה בבית "איזי שפירא". צילום: באדיבות הפועל רעננה

שחקני רעננה בבית "איזי שפירא". צילום: באדיבות הפועל רעננה

בינתיים, קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה בפתיחת העונה הפושרת שלה, כאשר סיימה בשבת שעברה ב-1:1 ביתי מול הפועל באר שבע. רועי לוי השווה לאחר יתרון מוקדם של האורחים. זה היה התיקו הרביעי של הקבוצה העונה בשבעת מחזורי פתיחה, כאשר הקבוצה של גל כהן מדורגת במקום השביעי בטבלה. ביום שבת (11:30) יתארחו האדומים אצל השלישית מכבי תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר