מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר
מנחם קורצקי. צילום: ניר קידר

לחץ בהפועל רעננה, שני המשחקים הקרובים עלולים להכריע את עתידו של קורצקי

ההפסד 2:0 לבאר שבע החריף את פתיחת העונה החלשה של הפועל רעננה. "קצב צבירת הנקודות שלנו לא מספיק טוב", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 24.10.18 12:46

הפועל רעננה ירדה השבוע לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום ומבינה כי המשחקים הקרובים עשויים להיות גורליים לקראת המשך העונה. הפסד למכבי פתח תקוה בשבת לא צפוי לטרוף את הקלפים, אך במידה והקבוצה תפסיד גם למכבי נתניה בשבוע שלאחר מכן, מעמדו של מנחם קורצקי יהיה מעורער מתמיד.

ברעננה מבינים כי שוק המאמנים הולך לעבור טלטלה בשבועות הקרובים בעקבות הפיטורים של גיא לוזון והאפשרות כי גם מכבי חיפה תיפרד מפרד רוטן, ולכן יחכו לראות מי יהיה פנוי. במידה וחיים סילבס יעזוב את הפועל קרית שמונה עד אז, הוא יהיה אחד המועמדים המובילים. גם שרון מימר ואופיר חיים הם אופציה. בכל מקרה דני בונדר צפוי להמשיך ולהיות חלק מהצוות המקצועי, ואם יוסדר עניין תעודת האימון שלו הוא עשוי אף להתמנות למאמן ראשי בצוותא עם מאמן המחזיק בתעודת פרו.

בנתיים קורצקי עצמו ממשיך לשמור על פאסון ולקחת אחריות. "אין לי תלונות לשחקנים, לפעמים היריבה יותר טובה”, התייחס להפסד לבאר שבע. “יש דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, הליגה ארוכה ואסור להישבר. אנחנו צריכים לקחת את רוח הלחימה של השחקנים ולהסתכל על הליגה שלנו, שם אנחנו צריכים לקחת נקודות. אני חושב שאם נראה עוד התקדמות אנחנו כן קבוצה ששווה יותר נקודות. כרגע, קצב צבירת הנקודות שלנו לא מספיק טוב. אני מאמין בצוות ובשחקנים שיוכלו להביא את רעננה לאן שהיא צריכה להיות".

ברעננה מקווים כי הקמרוני אריאל נגוואקם, שפתח לראשונה בהרכב נגד הפועל באר שבע לאחר שהגיע לקבוצה כשהוא סובל מבמלריה והחמיץ את ההכנות לעונה, יעזור לקבוצה בצד ההתקפי. "עדיין לא חזרתי לעצמי במאת האחוזים", מספר החלוץ, "אבל זה כבר חלק מהעבר. אני מרגיש שהחלמתי. אני מרגיש הקלה שעכשיו אני יכול לשחק ולהתבטא וזה רק עניין של זמן עד שאחזור לעצמי לחלוטין”. כמו כן, על אף התוצאה, שיתף החלוץ כי היה מרוצה מהיכולת שהפגינה הקבוצה ושידר אופטימיות לגבי המשחק בשבוע הבא שייערך מול מכבי פתח תקוה: “הצלחנו להראות יכולות טובות ואני מאמין שנהיה טובים יותר כבר במשחק הבא".

ברעננה מאמינים ביכולתו של הקמרוני ובשיתוף הפעולה שלו עם קייס גאנם שלא זכה לקבל דקות רבות מול האלופה לאחר שסבל מעייפות בעקבות משחקיו בנבחרת הצעירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר