ירדן כהן. צילום: מעיין קריסי
ירדן כהן. צילום: מעיין קריסי

שביעות רצון בהפועל רעננה: "הניצחון מתוק, לא רואה סיבה שלא נמשיך במומנטום החיובי"

הפועל רעננה רשמה ניצחון שני העונה, שחתום על שמם של שחקני הבית יואב תומר וירדן כהן, שניר שוקר כבר חושב קדימה. "אנחנו תמיד מגיעים כדי לנצח", התכונן כהן למשחק מול מכבי נתניה בשבת

פורסם בתאריך: 31.10.18 12:28

השילוב בין מתן קרדיט לשחקני בית למחלה ממנה סבל אריאל נגוקאם, הובילו את מנחם קורצקי להעניק בפתיחת העונה את הקרדיט בהרכב לחלוץ הצעיר תוצרת בית יואב תומר. זה לקח אמנם שמונה מחזורים וחזרה לספסל, אבל הכישרון שעלה מהספסל בדקה ה-69, כבש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן שער בכורה בליגת העל וקטע עבור קבוצתו רצף מעיק של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, עם 0:1 על מכבי פתח תקוה.

ברעננה, שמסרבים משום מה (ולא בפעם הראשונה) למנף את ההצלחה על כר הדשא באמצעות התקשורת המקומית, אסרו על הכובש להתראיין. מי שכן קיבל את רשות הדיבור הוא המגן השמאלי ירדן כהן, שפתח לראשונה העונה ורשם בישול מצוין לתומר עם כדור רוחב שכל שנותר לעשות הוא לדחוק אותו מקרוב לרשת. "זה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך", אמר כהן בן ה-21. "החמצנו הרבה אבל היה שווה כדי להגיע בסוף לשער בתוספת הזמן וזה עשה את הניצחון למתוק הרבה יותר. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק ורוצים לצבור כמה שיותר נקודות ולהציג את המשחק שלנו".

ברמה האישית מציג כהן יכולת טובה גם בנבחרת הצעירה אליה זומן לאחרונה בקביעות, ואף בישל בניצחון 1:3 על אירלנד במוקדמות אליפות אירופה. מוזמן נוסף, טרי יותר, הוא חלוץ רעננה קייס גאנם, שהתכבד בצמד בניצחון 0:3 על קוסובו במשחק שנעל את הקמפיין. יחד עם השוער אסף צור והקשר אור דסה, למועדון הצנוע מהשרון יש בהחלט נציגות מכובדת בנבחרת ובמה להתגאות בכל הקשור לדור העתיד. "בכל פעם שאקבל את הקרדיט, אם בקבוצה ואם בנבחרת, אעשה את הכי טוב שאני יכול”, הוסיף המגן. “תמיד כיף לשחק בנבחרת וכמובן שזה מוסיף לביטחון כשיש לי שם לא מעט חברים מהקבוצה".

עוד שחקן שנכנס כמחליף בשלבי הסיום ושינה את המומנטום עבור רעננה הוא הקפטן שניר שוקר. "הקבוצות שכביכול מתמודדות איתנו בחלק התחתון צברו לאחרונה נקודות וזה קצת הלחיץ אותנו ולכן הניצחון הזה כל כך מתוק וחשוב", אמר שוקר. "עדיין לא צברנו מספיק נקודות לרמה שלנו אבל אני בטוח שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון לקראת ההמשך. אישית אני שמח שחזרתי לשחק ועזרתי לקבוצה לצבור עוד שלוש נקודות".

שניר שוקר. צילום: מעיין קריסי

שניר שוקר. צילום: מעיין קריסי

בתום שמונה מחזורים מדורגת רעננה במקום ה-10 עם 9 נקודות ובאופן אירוני למדי בליגה המשוגעת העונה משקיפה מלמעלה על הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומחזיקת הגביע הפועל חיפה. בשבת (אצטדיון רמת גן, 16:00) תארח רעננה את מכבי נתניה, לה נקודה אחת יותר ומומנטום מצוין בדמות שני ניצחונות רצופים על מכבי חיפה והפועל באר שבע. למרות זאת, במועדון שומרים על אופטימיות. "מכבי נתניה קבוצה טובה, אנחנו תמיד מגיעים כדי לנצח", אמר כהן ושוקר מצטרף: "אני לא רואה סיבה שלא נמשיך במומנטום החיובי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר