עידו לוי. צילום: מעיין קריסי
עידו לוי. צילום: מעיין קריסי

קבוצה סוף: הפועל רעננה הפסידה 2:1 למכבי נתניה

אחרי הניצחון הדרמטי במחזור הקודם, הפעם האדומים ספגו בדקות האחרונות והפסידו למכבי נתניה, ששיחקה את רוב המחצית השנייה עם 10 שחקנים. נגוקאם כבש שער בכורה

פורסם בתאריך: 3.11.18 17:56

הפועל רעננה הציגה הערב (שבת) את התגלמות הנאיביות כשנוצחה 2:1 בידי מכבי נתניה. למרות שחזרה מפיגור והייתה ביתרון שחקן, עבירה מיותרת ברחבה של עדי נמני בתוספת הזמן עלתה לה בנקודה יקרה.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד והסתכמה בניסיון של שובל גוזלן שנהדף על ידי אסף צור ומנגד בבעיטה של מרטין אלאניס שנעצרה אצל דני עמוס. המחצית השנייה הייתה קצבית הרבה יותר וגדושה באירועים. בדקה ה-54 כניסה מכוערת של סתיו פיניש ברגלו של שניר שוקר הסתיימה באדום ישיר ומקלחת מוקדמת. שתי דקות אחר כך דווקא נתניה מצאה את הרשת בעשרה שחקנים. גיא מלמד פרץ משמאל, חתך למרכז ועל סף הרחבה בעט בין נמני לנמניה ניקוליץ' כדור שפגע ברגלו של הראשון, הטעה את צור וחדר פנימה, 0:1.

עשר דקות אחר כך (66) התקפה נהדרת של רעננה הובילה לשוויון. אלאניס הגביה משמאל, נמני הוריד נהדר לאריאל נגוקאם שהקדים את טים הויבך, שלח בנגיעה לפינה הרחוקה וחגג שער בכורה בישראל, 1:1. מבצע גדול של נגוקאם בדקה ה-80, כשלא ספר את הויבך ודודי תרם כמעט הסתיים בצמד, אבל החלוץ בעט לגופו של השוער. כשנדמה היה שהקבוצות יסתפקו בנקודה תפס נמני את מלמד ברחבה עם תחילת תוספת הזמן ומי שחגג צמד היה דווקא החלוץ של נתניה, שדייק מהנקודה הלבנה וניצח את המשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר