אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל
אבנר יאור. צילום באדיבות איגוד הכדורסל

מאזן מושלם למכבי רעננה: "חשוב לביטחון של הקבוצה"

הקבוצה של אבנר יאור השיגה ניצחון שני העונה כשגברה על הוד השרון: "היה משחק לא פשוט שידענו לקחת כמו שצריך", אמר המאמן. במוצאי שבת מחכה לרעננה קריית מוצקין

פורסם בתאריך: 7.11.18 16:18

קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה כשגברה 87:98 ביום שלישי בבית על מכבי הוד השרון. לאחר הניצחון היוקרתי בחוץ על מכבי חיפה והאקס ברק פלג במחזור הפתיחה, שמרה רעננה על מאזן מושלם לאחר שני מחזורים בליגה הלאומית. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון 25:28 רענני. כאן לחצו שחקניו של המאמן אבנר יאור על הדוושה בשני צדי המגרש ובראשות הזרים ווין לוינגסטון וג'אמר גאלי טסו לרבע שני אדיר עם 31 נקודות לעומת 17 בלבד וירדו להפסקה ביתרון מבטיח, 42:59.

הוד השרון אמנם ניצחה את הרבעים השלישי והרביעי, אבל זה הספיק לה רק כדי למזער נזקים ולצמצם את ההפרש עד הסיום. לוינגסטון להט עם 30 נקודות (78% מהשדה) בתוספת 6 ריב', אסיסט, שתי חטיפות ולא פחות מ-32 נקודות מדד. לצדו בלט גאלי עם שורה סטטיסטית נפלאה של 27 נקודות, 9 אסיסטים, 6 חטיפות ו-5 ריב'. שגיב דוד (12), גיל בני ועידו סטולרו (8 כ"א) תרמו גם הם לניצחון המשכנע.

"המשחק היה ברובו בשליטתנו, אם כי שיחקנו מול קבוצה טובה ועיקשת שלא ויתרה. אני שמח שידענו להכריע אותו לטובתנו", סיכם יאור. "ברוב הדקות הובלנו בהפרש דו ספרתי, לקראת הסיום זה קצת הצטמצם אבל ידענו לחזור ולשמור על היתרון. היו לנו דקות טובות יותר ופחות, אבל בשורה התחתונה היה משחק לא פשוט שידענו לקחת כמו שצריך". על פתיחת העונה החיובית הוסיף המאמן: "זכינו בשני ניצחונות טובים שחשובים מאוד לביטחון של הקבוצה, אבל כמובן שאנחנו צריכים להשתפר תוך כדי תנועה. הקבוצה חיכתה הרבה זמן לתחילת העונה, אבל התגובות שלנו הן טובות ובסך הכל החבר'ה שלנו מראים רעב ורצון טוב ביניהם".

במוצאי שבת (מטרווסט 20:00) תנסה רעננה להמשיך במגמה החיובית כשתארח את מכבי קריית מוצקין. "מדובר בקבוצה עם יכולות ונצטרך להתרכז במה שאנחנו עושים כדי לעשות הגנה חזקה ולשלוט בריבאונד ההגנה, דברים שמבחינתנו הם מפתחות חשובים על מנת לפתח את המשחק שלנו", סיכם יאור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר