עדי נמני. צילום: מעיין קריסי
עדי נמני. צילום: מעיין קריסי

“הדבר שהכי אפיין את הפועל רעננה זו היציבות וזה משהו שחסר לנו השנה"

התיקו מול הפועל תל אביב התקבל באכזבה בקבוצה מהשרון, שם מקווים כי לא יתדרדרו למאבקי תחתית. סיפוק גדול מהזיכוי של המועדון בפרשת תמיר כהן ודני בונדר

פורסם בתאריך: 14.11.18 15:04

היו ימים שנקודה מול הפועל תל אביב הייתה מתקבלת בשמחה מופגנת בהפועל רעננה, בטח כשהשרונים מעולם לא ניצחו את האדומים בשום מסגרת. אבל כשחוליית ההתקפה כולה לא מתפקדת ומצאה את הרשת שבע פעמים בלבד בעשרה מחזורים, קשה מאוד למצוא נקודות אור. גם 10 נקודות בלבד מ-30 אפשריות לא בדיוק עונות על הציפיות של מי שכבר כמה שנים טובות מוכתרת כיורדת בטוחה ולועגת לפרשנים.

אם כל זה לא מספיק, בקבוצה התאכזבו מהכרטיס האדום המיותר שספג המחליף שניר שוקר, שפגע בגסות במרווין פירסמן ברחבה האדומה – מהלך חסר אחריות שהותיר את קבוצתו בחיסרון מספרי. “מצד אחד זו שטות לעשות עבירה כזו כל כך רחוק מהשער, אבל מצד שני היינו רדומים לגמרי, הקבוצה נראתה על הפנים ושניר רצה לעורר אותנו”, אמרו שחקנים בקבוצה. “כביכול מדובר בתוצאה לא רעה, אבל ברור שיכולנו לעשות יותר. הדבר שהכי אפיין את הפועל רעננה בשנים האחרונות הוא היציבות וזה משהו שחסר לנו השנה. הליגה מאוד צפופה, דברים לא הולכים בקלות ואנחנו עדיין צריכים להתחבר, אבל הפגרה הגיעה בזמן ונתקן את מה שצריך”.

בעניין אחר, בקבוצה הביעו סיפוק גדול לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל זיכה את הקבוצה, כמו גם את תמיר כהן ודני בונדר, לאחר שהמועדון הואשם בניסיון להטעות ולהונות את ההתאחדות. כזכור, נטען בזמנו כי כהן, המשמש כמנהל הקבוצה, שימש כעוזר מאמן בפועל ואילו בונדר, המשמש כאנליסט, העביר אימון מבלי שהוסמך לכך והקבוצה פעלה ביודעין על מנת להסתיר את תפקידו כעוזר מאמן. בין היתר ציינו בקבוצה את החלטת הדיין, עו”ד ישראל שמעוני, שכתב כי “פרשנותה המחמירה של המאשימה עלולה להעמיד בסכנה את מקור פרנסתם של חברים רבים בצוותי האימון של הקבוצות המקצועניות בארץ”.

“מצער שאיגוד המאמנים רודף ללא שום סיבה ותכלית את הפועל רעננה כבר תקופה ארוכה”, הגיב לזיכוי מנכ”ל המועדון גיל קופר. “אני מקווה שהחלטת בית הדין תהווה סוף פסוק בעניין המצער הזה. בנוסף, אני שמח שבית הדין שמר על זכותם של עשרות אנשי מקצוע בקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית ולא פגע במקור פרנסתם”.

למרות פגרת השזרוע, כבר עתה ידוע שאצטדיון רמת גן לא יהיה מוכן בזמן לאחר הפגרה ובשל כך החליפה הקבוצה ביתיות עם בית”ר ירושלים והפועל חיפה. בתווך תתארח הקבוצה מול חדרה, כך שיחד עם המשחק מול הפועל תל אביב תשלים רצף של ארבעה משחקי חוץ רצופים. רועי הרמן, שאדי מסארווה ורועי לוי, שחקני קבוצת הנוער של המועדון, זומנו לסגל נבחרת נוער א’ (עד גיל 19) שפתחה השבוע את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה. בטורניר הנערך בגיאורגיה, משתתפות מלבד המארחת גם נבחרות אזרבייג’אן וליכטנשטיין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר