ג'ארמר גאלי. צילום: לילך וייס
ג'ארמר גאלי. צילום: לילך וייס

בלתי ניתנת לעצירה: מכבי רעננה לוהטת בפסגת הליגה הלאומית

הקבוצה של אבנר יאור שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון על הפועל רמת גן/גבעתיים ומסתכלת על כל יריבותיה לליגה מלמעלה. "אנחנו מכוונים גבוה אבל זה עדיין שלב מוקדם מאוד", אומר הקפטן גיל בני

פורסם בתאריך: 21.11.18 13:00

מי יעצור את הלהיט של הליגה הלאומית בכדורסל? מכבי רעננה ממשיכה לדרוס את כל מה שזז מפתיחת העונה ואחרי הניצחון הביתי המרשים 78:90 בשלישי השבוע על הפועל רמת גן/גבעתיים, היא מתייצבת במקום הראשון עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה מחזורים. האורחת אמנם נתנה פייט ראוי ושלושת הרבעים הראשונים היו צמודים, אבל במאני טיים לחצו שחקניו של אבנר יאור על הדוושה בשני צדי המגרש וברחו לניצחון עם 12:29 ברבע המכריע. מעל כולם להט כרגיל ג'ארמר גאלי עם דאבל דאבל מפלצתי של 32 נקודות ו-13 ריבאונדים. ווין לנגסטון התכבד גם הוא בדאבל דאבל עם 19 נק' ו-10 ריב'. מייקל בריסקר (11), אוריאל טרוצקי (10), גיל בני ושגיב דוד עם 9 כ"א השלימו את רשימת הקלעים השרונית.

ראוי לציין שגאלי טרם ירד העונה מרף 20 הנקודות ומדורג שני בין קלעי הליגה עם ממוצע של 25.6 נק' למשחק בצוותא עם קווינטרל תומאס ממכבי הוד השרון. חוליה חזקה נוספת הוא הרכז גיל בני, קפטן נבחרת העתודה שהניף את גביע אירופה בקיץ האחרון, עם 30 אסיסטים מתחילת העונה שמציבים אותו במקום השלישי בליגה עם ממוצע של 6 למשחק. "המשחק מול רמת גן/גבעתיים הלך קשה במשך שלושה רבעים, אבל ברבע האחרון העלנו את הרמה והכל השתחרר", התייחס בני לניצחון החמישי ברציפות. "התחברנו טוב בינינו וגם למאמן. בינתיים זה הולך טוב ואני מקווה שרק נמשיך ככה. אנחנו מכוונים גבוה אבל זה עדיין שלב מוקדם מאוד. קודם כל נגיע לפלייאוף ומשם נחשוב קדימה".

בני חגג יום הולדת 20 בסוף החודש שעבר וזו העונה השלישית שלו בבוגרים של מכבי רעננה, המועדון בו החל לשחק בכיתה ה'. על הירידה היחסית מהאולימפוס של הטייטל "אלוף אירופה" בחזרה למחוזות הצנועים והפחות מתוקשרים של ליגת המשנה הוסיף הרכז: "החזרה הייתה בסדר גמור. ידעתי לאן אני מגיע ושזו שנה שאני צריך להתקדם בה. אני מקווה שזה יקרה. מדגדג לי לשחק בליגת העל, אבל אני ממשיך לעבוד קשה ומאמין שלאט לאט גם זה יגיע".

גיל בני אחרי הניצחון על קרואטיה בגמר. צילום: FIBA

גיל בני אחרי הניצחון על קרואטיה בגמר. צילום: FIBA

"השחקנים והצוות שואבים עידוד וביטחון מכל ניצחון וזה חשוב מאוד", הוסיף המאמן אבנר יאור. "הקבוצה עברה לא מעט שינויים ולפרקים בתוך המשחק ישנן דקות בהם הדברים פחות מתואמים התקפית או שאנחנו פחות אנרגטיים בהגנה וזה טבעי, אבל אנחנו מצליחים לייצר ניצחונות וזה מאפשר לנו את הזמן לעבוד על דברים ולהמשיך להשתפר כקבוצה".

בשלישי הבא תפגוש רעננה בחוץ לקרב צמרת את אליצור קריית אתא, שנוצחה רק פעם אחת העונה. "המיקומים פחות משנים לנו כרגע. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהגיע גם למשחק הזה בצורה נכונה וטובה פיזית ומנטלית כדי להיות מוכנים לקרב נוסף", אמר יאור. "אני שמח שמה שבולט אצלנו הוא הפן הקבוצתי והתמיכה של החבר'ה אחד בשני גם ברגעים פחות טובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר