יואב תומר. צילום: מעיין קריסי
יואב תומר. צילום: מעיין קריסי

גאווה מקומית: צמד של יואב תומר סידר להפועל רעננה 0:2 על בית"ר ירושלים

שני שערים של החלוץ הצעיר במחצית השנייה סדרו למנחם קורצקי את הניצחון הראשון של המועדון בהיסטוריה על הקבוצה מהבירה. אולנארה הורחק, בריהון רק צימק

פורסם בתאריך: 2.12.18 22:28

הפועל רעננה זכתה הערב (ראשון) בניצחון ליגה ראשון בהיסטוריה על בית"ר ירושלים, 1:2. החבורה של מנחם קורצקי, בראשות יואב תומר המוכשר שחגג צמד, ברחה מהאזור המסוכן ומנגד הותירה את יריבתה עמוק במקום האחרון. במחצית הראשונה רעננה כלל לא בעטה למסגרת, אבל נהנתה מחוסר אחריות של ארון אולנארה, שספג צהוב כבר אחרי שלוש דקות אחרי שפגע במירקו אורמוש והורחק רגע לפני ההפסקה כשניסה לעשות מראדונה ונגע בכדור ביד במקום בראש.

ביתרון מספרי רעננה העזה יותר ובניסיון הראשון גם כבשה. בדקה ה-63 נשלח תומר באגף ימין, עבר בקלות את שמואל שיימן ומקו הרוחב שלח מזווית בלתי אפשרית בין רגליו של איתמר ניצן, שספג באשמתו הישירה, 0:1. המארחת הכפילה כעבור 11 דקות. עקב נהדר של עדי נמני הגיע לאורמוש, ניצן הדף אבל תומר היה ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה, הפעם בשמאל, 0:2. טעות של ירדן כהן אפשרה למחליף יעקב בריהון לצמק שבע דקות לסיום, אבל רעננה עמדה בלחץ בדקות האחרונות ושמרה על הניצחון ההיסטורי.

בעקבות הניצחון טיפסה רעננה למקום התשיעי בטבלה עם 13 נקודות. ביום רביעי (19:00, נתניה) יתארחו האדומים אצל הפועל חדרה המפתיעה במשחק חוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר