עדי נמני. צילום: מעיין קריסי
עדי נמני. צילום: מעיין קריסי

כך מבריחים את הקהל: 0:0 חלש להפועל רעננה מול חדרה

הקבוצה של מנחם קורצקי לא סיכנה כלל את השער של המקומיים וסיימה משחק חוץ רביעי ללא שער

פורסם בתאריך: 5.12.18 20:54

אם חשבתם שהניצחון על בית"ר ירושלים יגרום להפועל רעננה להיות יותר משוחררת ולהציג כדורגל ראוי, אז הערב (רביעי) הוכח שזה ממש לא המצב. האדומים סיימו ב-0:0 חלש להחריד מול הפועל חדרה וסיימו משחק חוץ רביעי ברציפות ללא כיבוש שער. למנחם קורצקי יש לא מעט סיבות לדאגה, שכן הקבוצה שלו לא סיכנה אפילו פעם אחת את השער של אוסטין אג'ידה, שהוחלף בהמשך על ידי עומר חנין הצעיר בהופעת בכורה בליגת העל.

כפי שהבנתם, אירועים משמעותיים לא היו במשחק. המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות, כאשר קורצקי החליט לבצע שינוי מקצועי כבר בדקה ה-32 כשהחליף את אריאל נגוקאם בקייס גאנם. חדרה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה והתקרבה לרחבה של אסף צור, אך לא הצליחה לסכן גם כן את השער.

לאחר 12 מחזורים רעננה עם 14 נקודות ותמתין לשאר תוצאות המחזור בכדי לראות את המיקום בסיומו. ביום ראשון (19:00, רמת גן) תארח הקבוצה את הפועל חיפה. מוקדם יותר הודיעה הקבוצה כי הקשר מרטין אלאניס שוחרר מהמועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שהתייאש ועזב.

    מועדון הפועל רעננה עושה יופי של עבודה בלהבריח את האוהדים כבר מגיל ילדים. אפילו הילדים שמשחקים במועדון לא אוהדים את הקבוצה. כל שחקן נלחם בשביל עצמו. הכל תודות לניהול הכושל. תוצאות לטווח קצר עדיפות על השקעה לטווח ארוך. הגיע זמן לשינוי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר