מירקו אורמוש. צילום: מעיין קריסי
מירקו אורמוש. צילום: מעיין קריסי

להתחיל להסתכל למטה: הפועל רעננה הפסידה 3:0 להפועל חיפה

הקבוצה של מנחם קורצקי הציגה משחק חלש נוסף בו לא סיכנה את שער היריבה, ויכולה למצוא את עצמה במרחק נקודה מהקו האדום בסיום המחזור. אורמוש הורחק

פורסם בתאריך: 9.12.18 20:51

הפועל רעננה סיימה את הסיבוב הראשון בטעם מר לאחר שהובסה הערב (ראשון) בביתה 3:0 בידי הפועל חיפה. מעבר להפסד, הציגה רעננה יכולת מביכה, התקשתה להגיע לרחבת היריב והותירה את ארנסטס שטקוס מחוסר תעסוקה לכל אורך 90 הדקות.

חיפה עלתה על הלוח כבר בדקה ה-12. דור מלול הוריד לגיא חדידה, שמ-30 מ' הניף את רגל שמאל והכדור נחת היישר בפינה של אסף צור, 0:1 ושער בכורה בליגת העל לחדידה. הכובש כמעט עשה זאת שוב בדקה ה-26 כשקיבל רוחב טוב מנס זמיר, אבל מקרוב בעט מעל השער. מקסים פלקושצ'נקו וריסטו מיטרבסקי קיבלו עוד שתי הזדמנויות שלא נוצלו עד ההפסקה, אבל את עיקר תשומת הלב משכו שני אווזי בר שהתמקמו באגף ימין באצטדיון רמת גן במהלך אחת ההתקפות של הקבוצה האורחת.

מגמת השליטה החיפאית נמשכה במחצית השנייה ובדקה ה-49 זמיר היה קרוב להכפיל לאחר פריצה נאה באגף שמאל, אבל החטיא את המסגרת. חמש דקות אחר כך (54) הוא כבר כבש, כשקיבל מפלקושצ'נקו ויצא לטיסת סולו על 40 מ', לא ספר את הגנת רעננה וסיים בבעיטה ששפשפה את רגלו של עידו לוי והטעתה את צור, שרק נגע בכדור בדרך לרשת, 0:2. אירוע חריג התרחש בדקה ה-63 עם בעיטה למסגרת של כרם ארשיד שבקושי הזיזה לשטקוס. אפילו זה עיצבן מספיק את חיפה כדי להפוך דקה לאחר מכן את הניצחון לתבוסה. בן אז'ובל הגביה כדור מדוד מימין וראדו גינסארי, חופשי ומאושר, נגח ממרכז הרחבה לרשת, 0:3 בסיום. אם כל זה לא מספיק, מירקו אורמוש נהג בטיפשות כשרץ באמוק כדי למחות על עבירה של דור מלול בתוספת הזמן, ספג צהוב שני והורחק.

בעקבות ההפסד ירדה רעננה אל המקום ה-11 בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהפועל תל אביב הלפני אחרונה וחמש מנועלת הטבלה בית"ר ירושלים ירושלים, כאשר השתיים ייפגשו מחר למשחק שיסגור את משחקי הסיבוב הראשון בליגת העל. ביום שבת תארח הקבוצה את בני סכנין.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר