עדני דגן. צילום: שרון בוקוב
עדני דגן. צילום: שרון בוקוב

מכבי רעננה נעצרה: "כשמתחילים לאלתר יותר מדי זו בעיה"

קבוצת הנשים הפסידה ביום שני למוליכת הטבלה מרמלה וירדה למקום השמיני בטבלה. המאמן עדני דגן אופטימי לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה: “מאמין שנצליח לנצח”

פורסם בתאריך: 26.12.18 14:00

קבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה ספגה הפסד שני ברציפות בליגת העל, כשנוצחה ביום שני השבוע 72:57 בחוץ בידי מוליכת הטבלה, אליצור נווה דוד רמלה. עבור רמלה היה זה ניצחון שישי ברציפות שביסס את מעמדה בפסגה. המארחת, בראשות אלישה גריי, נטלה את ההובלה מהפתיחה וטסה ל-2:13 בדרך ליתרון 12:21 בתום הרבע הראשון.

ברבע השני רעננה התעוררה ושתי נקודות מהעונשין של ליאור גרזון צמצמו את הפער לנקודה בלבד, 24:23, חמש דקות להפסקה. כאן יצאה רמלה לריצת 2:10 וירדה להפסקה ביתרון דו ספרתי, 25:34. היתרון הדו ספרתי נשמר גם במחצית השנייה וצמח עד 18 הפרש, 40:58, כשדניאל דיאמנט ואליסון הייטאוור מנעו כל ניסיון לקאמבק מצד האורחות. בריה גוס בלטה ברעננה עם 22 נק’, ליאור גרזון הוסיפה 15 וטיאנה מולדרו השלימה דאבל דאבל עם 13 נק’ ו-13 ריב’.

"הפסדנו פעמיים לרמלה עד כה העונה וכנראה שהיא קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו", סיכם המאמן עדני דגן. "רעננה מכוונת לפלייאוף העליון. זה לא פשוט, אבל יש קבוצות שאנחנו צריכים לנצח ואם זה יקרה המשימה אפשרית". בתום עשרה מחזורים מדורגת רעננה במקום השמיני בטבלת ליגת העל עם 14 נקודות, ארבעה ניצחונות לעומת שישה הפסדים.

ביום שני הקרוב (19:00) תצא הקבוצה למשחק חוץ שלישי ברציפות, כשתתארח אצל הפתעת העונה, הפועל פתח תקוה, שמדורגת במקום השני. "לא קל לשחק שלוש פעמים ברציפות בחוץ. צפוי לנו משחק קשה אבל אני אופטימי ומאמין שנצליח לנצח", אמר דגן. "לוקח לקבוצות זמן להתייצב ולא מעט מהן התחזקו. בעיקרון אנחנו נשארים עם אותו הסגל, אבל מה שעושה את רעננה זה הקבוצתיות. כשאנחנו משחקים כקבוצה קורים דברים טובים, אבל כשמתחילים לאלתר יותר מדי זו בעיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר