גיא כוואז. צילום: עזרא לוי
גיא כוואז. צילום: עזרא לוי

הפועל רעננה תשלם פיצויים בגובה 62 אלף שקלים לגיא כוואז

שחקן העבר של הקבוצה, שפרש עקב פציעה, זכה בתביעה נגד המועדון. על המגרש הקבוצה צברה נקודה חשובה מול אשדוד והתחזקה ביוג'ין אנסה מבית”ר תל אביב רמלה

פורסם בתאריך: 9.1.19 14:00

התיקו 1:1 מול אשדוד היה הפעם השלישית העונה שהפועל רעננה חוזרת מפיגור וזוכה בנקודה, שהעלתה אותה למקום התשיעי כשבמאזנה 19 נקודות. אגב, רעננה מעולם לא הפסידה לאשדוד ב-18 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות. בשבת (אצטדיון רמת גן, 18:00) תארח הקבוצה את השנייה בטבלה, בני יהודה, שמצדה תגיע במומנטום חיובי אחרי המהפך המרשים מול באר שבע. קייס גאנם, שכבש את שער השיוויון מול אשדוד והורחק בתוספת הזמן, ייעדר, בעוד אנסה צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח. אנסה, שכבש 17 שערים בבית”ר תל אביב רמלה מהלאומית, חתם בשבוע שעבר לעונה וחצי במועדון עם אופציה לשנתיים נוספות.

בינתיים, בעוד שמנחם קורצקי משווע לחיזוק נוסף, רעננה ספגה הוצאה לא צפויה כאשר תשלם למגנה לשעבר, גיא כוואז, פיצויי פיטורים בסך 62 אלף שקלים. כך קבע בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב לפני כחודש וחצי, בעקבות תביעה שהגיש כוואז, כיום בן 34, נגד המועדון. כוואז שיחק בקבוצת הבוגרים של רעננה במשך שבע עונות וחצי, החל מינואר 2006 ועד יולי 2013. באפריל 2013 נפצע ברגלו במהלך משחק של הקבוצה וגמר את העונה. בהמשך התברר כי עקב הפציעה, נאלץ לפרוש מכדורגל. בסיום העונה, פנה כוואז לקבל את הפרשי שכרו וחתם, כפי שחתם בכל תום עונה, על כתב ויתור, שבו נכתב בין היתר כי"לאחר בדיקת כל הסכומים שהגיעו לי על פי הסכם העסקתי, הגעתי למסקנה כי שולמו לי במלואם כל הסכומים שהגיעו לי. לפיכך, הנני מצהיר בזאת כי עם קבלת הצ'קים, לא יהיו לי כל טענות כלשהן כלפי המועדון בגין עונת/ות המשחקים בהן שיחקתי בהפועל רעננה".

לטענתו, עותק כתב הוויתור לא נמסר לידיו והוא לא הבין את משמעות החתימה על כתב הוויתור. מנגד, טענה רעננה כי כוואז הסכים לחתום על כתב הוויתור לאחר שקרא וקיבל האמור בו, וזאת ללא קשר לתשלום שכרו ומבלי שהוצב תנאי כלשהו לחתימתו. לטענתה, מדובר בגמר חשבון שנערך לו מדי תום עונה. באשר לנסיבות סיום דרכו בקבוצה, טען כוואז כי עקב פציעתו הוחלט ברעננה כי לא ישובץ יותר למשחקים ולאימונים. מכאן, לטענתו, סיימה הקבוצה העסקתו באופן המזכה אותו בפיצויי פיטורים. לטענת רעננה, ביקש כוואז לפרוש כבר בתום עונת 2012/13 כדי למצות זכויותיו הנובעות מפציעתו, אולם עשה זאת לאחר שניהל עם הקבוצה מו"מ בניסיון לשפר תנאי שכרו. עוד טענו ברעננה כי משלא הושגה הבנה על גובה השכר, ביקש כוואז עצמו שלא להמשיך בקבוצה.

כוואז העיד כי לאחר כישלון המו"מ עם רעננה, הוא חתם על חוזה בהפועל ראשל”צ, שלא עבר ברשות לבקרת תקציבים, מאחר שכאשר חזר ממחנה אימונים בן שבוע שקיימה הקבוצה, הודיע שאינו יכול להמשיך לשחק בשל הפציעה והחליט לפרוש. נוסף על פיצויי הפיטורים, חייבה השופטת יפית מזרחי-לוי את המועדון לפצות את כוואז ב-2,000 שקלים בגין פגמים בעריכת תלושי השכר, וכן בהוצאות משפט ובשכר טרחת עו"ד בסך של 5,000 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר